Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцків, Анна Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-22T08:53:25Z-
dc.date.available2021-12-22T08:53:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5439-
dc.descriptionЯцків А. І. Формування думок споживачів контенту інфлюенсерами у Instagram : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Обсяг основного тексту: 71 сторінка. Кількість використаних джерел – 86. Об’єктом дослідження є публікації в мережі Instagram лідерів думки, бренд-амбасадорів як спеціалістів із просування брендів. У ході дослідження ми розкрили основні етапи стратегії інфтегрованих фахових комунікацій. Визначили, що їхнє планомірне дотримання забезпечить досягнення основних цілей компанії. Наукова новизна: полягає в аналізі методів формування думок споживачів контенту зарубіжного та українського ринків, розроблених рекомендаціях, повне чи часткове впровадження яких дозволить побудувати ефективну комунікацію, закріпить лояльне ставлення, а також підвищить конкурентоспроможність компанії.uk
dc.description.abstractEN : Basic text volume: 71 Page. The number of sources used is 86. The object of research is the publication on the Instagram Leaders of Thoughts, Brand Ambassadors as brand promotion specialists. In the course of the study, we revealed the main stages of the infeletical strategy professional communications. Determined that their planning compliance will ensure achieving the company's main goals. Scientific novelty: consists in analyzing methods for forming thoughts Consumers of the content of foreign and Ukrainian markets developed Recommendations, full or partial implementation of which will build Effective communication secure loyal attitude as well as enhancing Competitiveness of the company.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectблогосфераuk
dc.subjectлояльність аудиторіїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectінфлюенсмаркетингuk
dc.subjectінфлюенсериuk
dc.subjectлідери думокuk
dc.titleФормування думок споживачів контенту інфлюенсерами у Instagramuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yatskiv.pdfМагістерська робота1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.