Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрусенко, Надія Леонідівна-
dc.date.accessioned2021-12-22T12:40:11Z-
dc.date.available2021-12-22T12:40:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5460-
dc.descriptionБрусенко Н. Л. Формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 100 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 100 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження – педагогічні умови формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів. Мета дослідження: наукове обґрунтування комплексу педагогічних умов, що забезпечують формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів. В роботі проаналізовано теоретичні основи дослідження феномену педагогічної відповідальності у філософській, психологічній та педагогічній науках; визначено та схарактеризовано складові педагогічної відповідальності вчителя початкової школи; обґрунтовано педагогічні умови формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів; експериментально перевірено ефективність визначених педагогічних умов та розроблено методичні рекомендації з формування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 100 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. The object of research is the process of professional training of future primary school teachers. The subject of research - pedagogical conditions for the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers. The purpose of the study: scientific substantiation of a set of pedagogical conditions that ensure the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers. The work analyzes the theoretical foundations of the study of the phenomenon of pedagogical responsibility in the philosophical, psychological and pedagogical sciences; identified and characterized the components of pedagogical responsibility of primary school teachers; the pedagogical conditions for the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers are substantiated; the effectiveness of certain pedagogical conditions was experimentally tested and methodological recommendations for the formation of pedagogical responsibility in future primary school teachers were developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectпедагогічна відповідальністьuk
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectpedagogical responsibilityuk
dc.subjectfuture primary school teachersuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleФормування педагогічної відповідальності у майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brusenko.docМагістерська робота625.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.