Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5464
Title: Формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку
Authors: Кириченко, Юлія Сергіївна
Keywords: мовлення
наочність
гра
засоби навчання
методика навчання
комунікативна компетенція
sprache
anschaulichkeit
spiel
lernmittel
lernmethode
kommunikationskompetenz
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Загальна кількість сторінок 80, кількість використаних джерел 73. Об’єктом дослідження є формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку; предметом дослідження є педагогічні технології та методи як засіб формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку. Мета роботи полягає у визначенні найбільш ефективних методів розвитку мовлення у дітей дошкільного віку і їх застосування на практиці. Теоретико-методологічні засади: основи формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку. Отримані результати: Для ефективного формування мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку доречним є використання наочності, вправи мають бути цікавими, з елементами гри та вибраними відповідно до віку. Викладач має проводити заняття у нормальному темпі, вживати прості речення у власній мові, використовувати більш легкі для сприймання дітьми слова та встановити емоційний контакт. Викладати матеріал необхідно поступово, чергуючи при цьому види діяльності, використовувати сучасну методику та засоби навчання. Створена система вправ розрахована на дітей віком від 3 до 6 років та вмістила у собі відображення усіх виділених компонентів комунікативної компетенції, також беручи до уваги всі психологічні та фізичні особливості дітей дошкільного віку.
DE : Gesamtzahl der Seiten 80, Anzahl der verwendeten Quellen 73. Objekt der Forschung ist die Bildung von Fähigkeiten und Fertigkeiten der mündlichen Sprache in der deutschen Sprache bei Kindern im Vorschulalter; Gegenstand der Forschungist pädagogische Technologien und Methoden als Mittel zur Bildung von Fähigkeiten und Fertigkeiten der mündlichen Sprache in der deutschen Sprache bei Kindern im Vorschulalter. Das Ziel der Arbeit ist es, die effektivsten Methoden der Sprachentwicklung bei Kindern im Vorschulalter zu bestimmen und sie in der Praxis anzuwenden. Theoretische und methodische Prinzipien: Grundlagen der Bildung von Fähigkeiten und Fertigkeiten der mündlichen Sprache in der deutschen Sprache bei Kindern im Vorschulalter. Ergebnisse: Für eine effektive Sprachbildung in deutscher Sprache bei Kindern im Vorschulalter ist die Verwendung von Anschaulichkeit angemessen, die Übungen sollten interessant sein, mit Elementen des Spiels und entsprechend dem Alter ausgewählt. Der Lehrer sollte den Unterricht in einem normalen Tempo durchführen, einfache Sätze in seiner eigenen Sprache verwenden, leichter Wörter für Kinder verwenden und emotionalen Kontakt herstellen. Das Material muss schrittweise verteilt werden, mit Aktivitäten abwechseln, moderne Lernmethoden und Lernmittel erhalten. Das Übungssystem wurde für Kinder im Alter von 3 bis 6 Jahren entwickelt und hat die Reflexion aller hervorgehobenen Komponenten der Kommunikationskompetenz aufgenommen, auch unter Berücksichtigung aller psychologischen und physischen Merkmale der Kinder im Vorschulalter.
Description: Кириченко Ю. С. Формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5464
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри німецької філології, перекладу та світової літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirichenko2021.pdfМагістерська робота1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.