Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5469
Title: Особливості застосування Інтернет-технологій для організації самостійної роботи учнів старших класів (на матеріалі навчання англійської мови)
Authors: Пацація, Ліка Сосоївна
Keywords: інтернет-технології
онлайн додаток
програма
сайт
самостійна робота
студент
independent work
internet technologies
online application
website
program
Issue Date: 2021
Abstract: EN : The work is presented on 51 pages of printed text, contains 5 fpplications.The list of references includes 73 sources.The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as the use of modern technologies during the organization of independent work of high school pupils. The object of the work can be defined as the modern approaches to the teaching a foreign language in high school. The main aim of the paper consists in identifying forms of application of Internet technologies for the organization of independent work of high school students. It determined the accomplishment of such objectives as: − determination of the psychological characteristics of the use of Internet technologies with high school students; − analysis of the curriculum and the textbook; − analysis of selected online applications; − offer of the own developments on the use of Internet technologies in organizing the independent work of high school students. The theoretical value of this work is to form the principles of application of Internet technologies. The practical value of this work lies in the possibility of using in practice the methodological developments created on the basis of materials taken from websites and mobile applications. The prospect of the research is that the created methodological developments of using websites and mobile applications can be used for further study of a foreign language.
UA : Робота викладена на 51 сторінках друкованого тексту, містять 5 додатків. Перелік посилань включає 73 джерела. Об`єкт дослідження: навчання іноземної мови у старшій школі. Мета роботи: виявлення форм застосування Інтернет-технологій для організації самостійної роботи учнів старших класів. Теоретико-методологічні засади: ключові положення, типи, види, класифікації та функції самостійної роботи. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному поцесі. Дослідження таких науковців, як В. Ю. Бикова, Я. В. Булахова, О. М. Бондаренко, В. Ф. Заболотного, Г. О. Козлакова, О. А. Міщенко, О. П. Пінчук, О. В. Шестопала. Отримані результати: у теоретичному плані робота показала, що сучасне викладання іноземної мови стає помітно легше та ефективніше з використанням новітніх технологій. Підсумком роботи є вибірки методично-цінних веб-сайтів і мобільних додатків для вивчення іноземної мови, а також методичні розробки з використанням матеріалів Інтернет-ресурсів, які сприяють підвищенню інтересу учнів до вивчення англійської мови, розширюють кругозір та підвищують рівень сформованості мовних та мовленнєвих компетенцій. Практична цінність даної роботи полягає у можливості використання на практиці методичних розробок, створених на основі матеріалів, взятих на веб-сайтах та в мобільних додатках, та перспективною областю для подальших досліджень щодо вивчення цієї проблеми. Застосування Інтернет-ресурсів сприяє як формуванню предметних компетенцій, так і “soft skills”.
Description: Пацація Л. С. Особливості застосування Інтернет-технологій для організації самостійної роботи учнів старших класів (на матеріалі навчання англійської мови) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 51 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5469
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Patsatsia2021.pdfМагістерська робота2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.