Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерниш, Тетяна Миколаїівна-
dc.contributor.authorЧерныш, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorChernykh, Tatyana-
dc.date.accessioned2018-03-22T11:04:05Z-
dc.date.available2018-03-22T11:04:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧерниш, Т. М. Концептосфера світоглядного потенціалу гуманірної освіти як фактор модернізації сучасної України та інформаційного суспільства / Т. М. Черниш // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 67 (2016). - C. 105- 118uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/550-
dc.description.abstractUA : В статті представлено концептуалізацію філософських засад концептосфери світоглядного потенціалу гуманітарної освіти як фактору модернізації сучасної України в умовах кризи. Для реалізації цієї мети з’ясовано поняття «концептосфера» світоглядного потенціалу гуманітарної освіти як фактор соціогуманітарного перетворення сучасної України; розкрито головну мету світоглядного потенціалу гуманітарної освіти. В статті обґрунтовано шляхи соціогуманітарного перетворення України як процес взаємопов’язаних гуманітарних задач держави та виявлено напрями підвищення ефективності гуманітарної освіти як фактор модернізації сучасної України в умовах кризи.uk
dc.description.abstractRU : В статье представлена концептуализация философских оснований концептосферы мировоззренческого потенциала гуманитарного образования как фактор модернизации современной Украины в условиях кризиса. Для реализации этой цели определена категория «концептосфера» мировоззренческого потенциала гуманитарного образования современной Украины; раскрыта главная цель мировоззренческого потенциала гуманитарного образования. В статье обоснованы пути социогуманитарного преобразования Украины как процесс взаимосвязанных гуманитарных задач государства и определены направления повышения эффективности гуманитарного образования как фактор модернизации Украины и информационного общества.uk
dc.description.abstractEN : The article presents the koncept philosophical foundations of concept sphere ideological potential humanitarian education as a factor of modernization of modern ukraine in crisis conditions. For the realization of this goal, it is the concept of " ideological" concept sphere of potential humanitarian education as a factor of transformation of modern ukraine; solved objective ideological the capacity of humanitarian education. the article substantiates the ways of" ideological transformation as a process of interrelated humanitarian tasks of the state and directions of increase of efficiency of humanitarian education as a factor of modernization of modern ukraine in crisis conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectконцептосфераuk
dc.subjectсвітоглядний потенціалuk
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectмировоззренческий потецниалuk
dc.subjectгуманитарное образованиеuk
dc.subjectмодернизацияuk
dc.subjectинформационное обществоuk
dc.subjectconcept sphereuk
dc.subjecthumanitarian educationuk
dc.subjectmodernizationuk
dc.subjectinformation societyuk
dc.titleКонцептосфера світоглядного потенціалу гуманірної освіти як фактор модернізації сучасної України та інформаційного суспільстваuk
dc.title.alternativeКонцептосфера мировоззренческого потенциала гуманитарного образования как фактор модернизации современной Украины и информационного обществаuk
dc.title.alternativeConcept sphere ideological potential of humanitarian education as a factor of modernization of modern Ukraine and the information societyuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_67_105.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.