Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолєснікова, Карина Василівна-
dc.date.accessioned2021-12-30T06:52:12Z-
dc.date.available2021-12-30T06:52:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5620-
dc.descriptionКолеснікова К. В. Формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 96 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 96 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: самоактуалізація особистості. Предмет дослідження: процес формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впливу тренінгових технологій на формування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти. У роботі уточнено сутність самоактуалізації особистості та рівні її розвитку; розкрито особливості формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти; розглянуто технології формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти; розроблено та апробовано психолого-педагогічний тренінг формування потреби у самоактуалізації студентів закладів вищої освіти. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає у можливості використання отриманих результатів: при організації ефективної підготовки студентів закладу вищої освіти до майбутньої професійної діяльності; для розробки індивідуальних програм особистісно-професійного розвитку студентів закладу вищої освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 96 pages of printed text, contains 5 tables, 1 figure. The list of references includes 82 sources. The object of the study: self-actualization of personality. Subject of research: the process of forming the need for self-actualization of students of higher education. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of training technologies on the formation of the need for self-actualization of students of higher education. The essence of self-actualization of the personality and levels of its development are specified in the work; the peculiarities of the formation of the need for self-actualization of students of higher education institutions are revealed; technologies of formation of need for self-actualization of students of higher education institutions are considered; developed and tested psychological and pedagogical training on the formation of the need for self-actualization of students of higher education institutions. The practical significance of the obtained results of work lies in the possibility of using the obtained results: in the organization of effective preparation of students of higher education institutions for future professional activity; for the development of individual programs of personal and professional development of students of higher education.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсамоактуалізаціяuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectпрофесійна самоактуалізаціяuk
dc.subjectпотреба у самоактуалізаціїuk
dc.subjectпотенціал особистостіuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectself-actualizationuk
dc.subjectneeduk
dc.subjectprofessional self-actualizationuk
dc.subjectthe need for self-actualizationuk
dc.subjectpersonality potentialuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjecttraininguk
dc.titleФормування потреби у самоактуалізації студентів закладу вищої освіти засобами тренінгових технологійuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koliesnikova.pdfМагістерська робота844.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.