Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСичева, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-12-30T11:48:59Z-
dc.date.available2021-12-30T11:48:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5663-
dc.descriptionСичева С. В. Формування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 94 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 8 рисунків. Перелік посилань включає 94 джерела, з них на іноземній мові – 5. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати модель та педагогічні умови формування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки та експериментально перевірити їх ефективність. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у фахових закладах передвищої освіти. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови формування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки. У роботі розглянуто сутність та особливості понять «цифрова компетентність фахівця», «цифрова компетентність майбутнього вчителя початкових класів»; проаналізовано особливості вітчизняного та зарубіжного досвіду формування цифрової компетентності у студентів фахових закладів передвищої освіти; визначено та обґрунтовано основні організаційно-педагогічні умови формування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки; розроблено структурно-функціональну модель формування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовки, ядром якої є організаційно-педагогічні умови формування цього феномену; експериментально перевірено ефективність розробленої моделі формування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій із застосування цифрових ресурсів у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів, які можуть використати викладачі педагогічних коледжів та вчителі початкових класів у своїй професійній діяльності.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 94 pаges of printed text, contаins 4 tаbles, 8 figures. The list of references includes 94 sources, 5 of them in foreign language. The object of reseаrch is the process of professional training future primary school teachers in professional institutions of pre-university education. The subject of reseаrch is the organizational and pedagogical conditions for the formation students’ digital competence in pedagogical colleges during the process of professional training. The purpose of the study is to substantiate theoretically the model and pedagogical conditions for the formation of digital competence of students of pedagogical colleges in the process of professional training and to test experimentally their effectiveness. The paper considers the essence and features of the concepts of "digital competence of the specialist", "digital competence of the future primary school teacher"; the peculiarities of domestic and foreign experience in the formation of digital competence in students of professional institutions of higher education are analyzed; the basic organizational and pedagogical conditions for the formation of digital competence of students of pedagogical colleges in the process of professional training are determined and substantiated; developed a structural and functional model of the formation of digital competence of students of pedagogical colleges in the process of professional training, the core of which is the organizational and pedagogical conditions for the formation of this phenomenon; the efficiency of the developed model of formation of digital competence of students of pedagogical colleges is experimentally checked. The practical significance of the research results is to develop guidelines for the use of digital resources in the training of future primary school teachers, which can be used by teachers of pedagogical colleges and primary school teachers in their professional activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectцифрові ресурсиuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectучитель початкових класівuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectdigital resourcesuk
dc.subjectprofessional institutions of pre-university educationuk
dc.subjectprimary class teacheruk
dc.titleФормування цифрової компетентності студентів педагогічних коледжів у процесі фахової підготовкиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sycheva.pdfМагістерська робота1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.