Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмірнова, Катерина Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-30T11:50:59Z-
dc.date.available2021-12-30T11:50:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5664-
dc.descriptionСмірнова К. І. Формування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 101 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 101 сторінці друкованого тексту, містить 2 таблиці, 6 рисунків. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: самоорганізація як складова формування особистості. Предмет дослідження: процес формування педагогічної самоорганізації майбутніх учителів. Мета дослідження: розробити та експериментально перевірити методику формування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки. У роботі проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «самоорганізація»; розглянуто педагогічну саморганізацію в контексті удосконалення педагогічної освіти; розкрито сутність та структуру педагогічної самоорганізації студентів закладу вищої освіти; розглянуто особливості формування педагогічної самоорганізації студентів закладу вищої освіти; експериментально досліджено процес формування педагогічної самоорганізації майбутніх учителів. Практична значущість дослідження полягає в: розробці та реалізації методики діагностики рівнів педагогічної самоорганізації у студентів педагогічних закладів вищої освіти; розробці та впровадженні курсу «Педагогічна самоорганізація та її роль у становленні майбутнього вчителя».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 101 pages of printed text, contains 2 tables, 6 figures. The list of references includes 84 sources. Object of research: self-organization as a component of personality formation. Subject of research: the process of formation of pedagogical self-organization of future teachers. The purpose of the study: to develop and experimentally test the method of forming pedagogical self-organization of future teachers in the process of professional training. The paper analyzes scientific approaches to the definition of "self-organization"; pedagogical self-organization in the context of improvement of pedagogical education is considered; the essence and structure of pedagogical self-organization of students of higher education institution are revealed; features of formation of pedagogical self-organization of students of higher education institution are considered; the process of formation of pedagogical self - organization of future teachers is experimentally investigated. The practical significance of the study is: development and implementation of methods for diagnosing the levels of pedagogical self-organization in students of pedagogical institutions of higher education; development and implementation of the course "Pedagogical self-organization and its role in the formation of the future teacher".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсамоорганізаціяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectсамоуправлінняuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectпедагогічна самоорганізаціяuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectпідготовка фахівцяuk
dc.subjectself-organizationuk
dc.subjectsystem approachuk
dc.subjectsynergeticsuk
dc.subjectself-governmentuk
dc.subjectself-regulationuk
dc.subjectpedagogical self-organizationuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectspecialist traininguk
dc.titleФормування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовкиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smirnova.pdfМагістерська робота1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.