Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтарченко, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-12-30T11:52:57Z-
dc.date.available2021-12-30T11:52:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5665-
dc.descriptionСтарченко Т. В. Формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 97 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 88 джерел, з них 2 – іноземною мовою. Об’єкт дослідження – прогностичні здібності студентів педагогічних спеціальностей. Предмет дослідження – особливості формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей. Мета дослідження – вивчити особливості формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей. У роботі проаналізовано стан проблеми прогнозування в системі педагогічної освіти; розглянуто наукові аспекти формування прогностичних здібностей педагога; експериментально досліджено процес формування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностей; розроблено рекомендації з формування прогностичних здібностей у майбутніх учителів. Практична значущість дослідження полягає в тому, що висновки і положення можуть бути підґрунтям для проведення науково-методологічних і науково-дослідних експериментів, комплексні навчальні заняття з формування здібностей до прогнозування можна використовувати у навчальних курсах з педагогічної майстерності для студентів педагогічних спеціальностей.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 88 sources, 2 of them in foreign language. The object of research is the prognostic abilities of students of pedagogical specialties. The subject of research - features of formation of abilities to forecasting at students of pedagogical specialties. The purpose of the study is to study the peculiarities of the formation of forecasting abilities in students of pedagogical specialties. The state of the problem of forecasting in the system of pedagogical education is analyzed in the work; scientific aspects of formation of prognostic abilities of the teacher are considered; the process of formation of forecasting abilities in students of pedagogical specialties is experimentally investigated; developed recommendations for the formation of prognostic abilities in future teachers. The practical significance of the study is that the conclusions and provisions can be the basis for conducting scientific and methodological and research experiments, comprehensive training sessions on the formation of forecasting skills can be used in training courses on pedagogical skills for students of pedagogical specialties.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectпрофесіоналізм діяльностіuk
dc.subjectпрогностична діяльністьuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectпедагогічні здібностіuk
dc.subjectпрогностичні здібностіuk
dc.subjectprognosticationuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectprofessionalism of activityuk
dc.subjectprognostic activityuk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectpedagogical abilitiesuk
dc.subjectprognostic abilitiesuk
dc.titleФормування здібностей до прогнозування у студентів педагогічних спеціальностейuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starchenko.pdfМагістерська робота1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.