Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрубчаніна, Катерина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-04T10:39:33Z-
dc.date.available2022-01-04T10:39:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5706-
dc.descriptionТрубчаніна К. М. Відеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікації : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 105 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра «Відеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікації» складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 105 сторінок. Список використаної літератури містить 60 найменувань, викладених на 6 сторінках. Об’єктом дослідження є відеоконтент каналів відеоблогерів у YouTube, який містить спонсорство, пряму та непряму рекламу. Предметом дослідження є особливості відеоблогінгу як засобу сучасної рекламної комунікації. Метою роботи є дослідження особливостей відеоблогінгу у відеохостингу YouTube як засобу сучасної рекламної комунікації. Для досягнення мети були поставлені такі основні завдання: 1) проаналізувати сучасний стан наукових досліджень з обраної проблематики; 2) схарактеризувати специфіку рекламних повідомлень та їхні види на YouTube; 3) визначити особливості реклами відеохостинга YouTube. У роботі використано поєднання наукових підходів та принципів, які дали змогу комплексно та всебічно дослідити рекламно-комунікаційні технології відеоблогінгу на YouTube. У процесі дослідження застосовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час дослідження історії розвитку відеохостингу); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці дослідників реклами та суміжних дисциплін, питання розглядається та лягло в основу робіт Б. Аронсона [52], Ф. Джефкінса [12], Р. Зефа [52], К. Морзе [52]. 5 Серед українських дослідників: Т. Архипова [2], Л. Хавкіна [38 - 40] та інші. Зокрема ринок інтернет-реклами досліджували Т. Дейнекін [11], О. Зіміна [15]. Функції реклами в інтернеті були розкриті в роботах М. Курасової [17] і В. Секерина [17]. Наукова новизна одержаних результатів полягає у виявленні сучасних тенденцій комунікації та технологій рекламування на YouTube, що ґрунтується на проведеному аналізі статистики і контенту вітчизняного сегменту YouTube як специфічної рекламної платформи. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності спеціалістів з реклами, маркетологів, медіапсихологів, лідерів думок. Ця робота може стати у нагоді організаціям, бізнесам та брендам, які користуються послугами рекламування на YouTube, а також може бути використана під час вивчення курсів реклами та медіакомунікацій в новітніх ЗМІ у вишах.uk
dc.description.abstractEN : Trubchanina K. M. Vlogging as а Newest Method of Advertisement. Zaporizhzhia, 2021. 105 р. In the diploma, the concept of Internet advertising, video advertising on YouTube is considered, the history of the development of online advertising is shown, the influence of globalization processes on advertising on the Internet is determined. The mechanisms of creating advertising formats have been analyzed. Attention is focused on interactivity and features of the influence of Internet on users advertising as a modern communication channel. The use of YouTube advertising by companies to communicate with their customers is now growing, as is the number of YouTube audiences. But so far, only a few scientists have studied the effectiveness of YouTube advertising in the context of consumer intentions to make a purchase. This study aims to analyze the factors and characteristics of advertising on YouTube (for example recreation, information, individualization, irritation) and their impact on the perception of advertising value of YouTube. The study also helps assess the impact of advertising on YouTube on consumer intentions. Quantitative and qualitative research methods are used in the work. Research has shown that the more interesting and informative advertising on YouTube, the higher its cost. However, the impact of individualization and irritation on YouTube's advertising value has not been proven. It has been found that the value of advertising on YouTube is a significant positive impact on customer intent, as well as a partial indirectness of brand awareness. The goal is to study the features of advertising on the social network YouTube. To achieve this goal, the following main tasks were set: 1) analyze the current state of research on selected issues; 2) to characterize the specifics of advertising messages and its types in the social network YouTube; 3) identify the features of YouTube video hosting advertising. 103 The methods of the thesis are general scientific and special research methods. The method of comparison, diachronic, typological, generalization, system approach and analysis were used. We achieved such results: considered Ukrainian YouTube in the context of the advertising discourse, described genres and functions of YouTube advertisement, found out the basic technological and narrative tools in creation advertising videos on YouTube channels; defined peculiarities of audience reception of advertisement on YouTube. Scientific novelty of the obtained results. Research materials can be used in further research, teaching disciplines related to relevant topics, in writing term papers and dissertations by students of the Faculty of Journalism. Significance of the research is clear: the materials of the study can be used in the professional activities of advertising specialists, marketers, media psychologists, thought leaders. This work can be useful for organizations, businesses and brands that use advertising services on YouTube, and can also be used when studying courses in advertising and media communications in the latest media in universities.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectблогерuk
dc.subjectYouTubeuk
dc.subjectблогuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectвідеоuk
dc.subjectбанерuk
dc.subjectконтекстuk
dc.subjectpre-rolluk
dc.subjectpost-rolluk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмедіаuk
dc.subjectbloggeruk
dc.subjectbloguk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectvideouk
dc.subjectbanneruk
dc.subjectcontextuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectmediauk
dc.titleВідеоблогінг як засіб сучасної рекламної комунікаціїuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трубчаніна К.М. диплом.pdfМагістерська робота7.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.