Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБичиніна, Олександра Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-01-04T12:26:34Z-
dc.date.available2022-01-04T12:26:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5709-
dc.descriptionБичиніна О. Д. Позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 119 с.uk
dc.description.abstractUA : Магістерська робота «Позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережах» – основний текст – 119 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 118 джерел. Об’єктом дослідження є позиціонування наукової діяльності в українському цифровому медійному просторі. Предметом дослідження є позиціонування в соціальних мережах за допомогою інструментарію реклами та PR результатів наукової діяльності Запорізького національного університету. Мета дослідження: з’ясувати актуальність та особливості використання соціальних мереж для позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR з метою підвищенню іміджу бренду «Запорізький національний університет». Методи дослідження: для з’ясування особливостей позиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережах було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розкрити поняття «реклама», «рекламна комунікація», «PR», «PR-комунікація»; 2) розглянути рекламну та PR-комунікацію як інструмент позиціонування наукової діяльності; 3) визначити функціональні можливості соціальних мереж як платформ позиціонування наукової діяльності та наукових досліджень; 4) проаналізувати основи функціонування наукової комунікації в соціальних мережах Academia.edu, Mendeley, ResearchGate, Facebook та Instagram; 5) визначити шляхи позиціонування в соціальних мережах засобами реклами та PR наукових досліджень викладачів Запорізького національного університету. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних дослідників. Так, розгляду проблем трансформації рекламних та PR-комунікацій в умовах цифрової економіки присвячені роботи Д. Баюри, В. Березенко, Н. Санакоєвої, К. Лаковського, Т. Лазоренко та І. Шолом, О. Обритько, Я. Яненка; визначення реклами та її класифікація представлені в роботах Ф. Джефкінса, Ф. Котлера, В. Божкової і М. Прокопенко, Т. Звягінцевої, Н. Попової; дослідженню особливостей позиціонування засобами реклами та PR – праці Є. Блажнова, Н. Бутенко, Ф. Котлера, І. Пойнти, Т. Примак; вивченню шляхів позиціонування у соціальних мережах – розвідки Р. Вежель, Дж. Вінда, О. Лобовікової, О. Прядко та К Калініченко , О. Зозульова, Л. Косухіної, О. Дубовика, Л. Крестьянполь, А. Нестеренко, В. Пул , Ю. Урсакій; дослідження специфічних рис наукового продукту та наукової діяльності знайшли відображення у публікаціях К.Богуцької, Г. Добров, О. Мирської, Т. Наконєчної, С. Соловьова, Г. Штейнера. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана робота допоможе скласти уявлення про умови та шляхи позиціонування рекламними і PR-засобами наукової діяльності закладів вищої освіти завдяки використанню можливостей соціальних мереж, а також підтвердити факт ефективності їх використання в практиці налагодження комунікацій з цільовими аудиторіями в науковій сфері. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути застосовані у професійній діяльності фахівців з реклами та PR. Ця робота може стати у нагод і установам, які здійснюють наукову діяльність і зацікавлені у її популяризації, а також може бути використана під час вивчення у вишах курсів з основ рекламування наукової сфери.uk
dc.description.abstractEN : Bychinina O.D. Positioning of scientific researches of ZNU by means of advertising and PR in social networks . Zaporizhzhia. 2021. 119 p. Scientific activity develops in the realities of the rapid development of innovative technologies that can not only promote scientific dissemination, but also help promote science and its achievements, create a professional image for research teams and educational institutions. An important direction in the activities of the modern scientific community is the process of introduction of Internet technologies in the communication sphere. The spread of digitalization in the field of social communications has significantly affected their content and form. The communication environment is increasingly focused on personalized types of communication, clear segmentation of target groups and interactivity in the process of information exchange. One of the manifestations of the use of the Internet in communication between scientists both in their own circles and with a wide range of consumers of information about scientific activities and scientific discoveries was the use of popular social networks Academia.edu, Mendeley, ResearchGate, Facebook and Instagram. The purpose of the study: to find out the relevance and features of the use of social networks to position the research of ZNU through advertising and PR in order to improve the image of the brand "Zaporizhzhya National University". The following methods are used in the work: analysis, descriptive method, content analysis, classification and generalization method. We have achieved the following results: revealed the concepts of "advertising", "advertising communication", "PR", "PR-communication"; considered advertising and PR-communication as a tool for positioning scientific activity; identified the functionality of social networks as platforms for positioning research and research; analyzed the basics of the functioning of scientific communication in social networks Academia.edu, Mendeley, ResearchGate, Facebook and Instagram; identified ways of positioning in social networks by means of advertising and PR research of teachers of Zaporizhia National University.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectPRuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectнаукова діяльністьuk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectPR-комунікаціяuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectscienceuk
dc.subjectscientific activityuk
dc.subjectadvertising communicationuk
dc.subjectPR-communicationuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.titleПозиціонування наукових досліджень ЗНУ засобами реклами та PR в соціальних мережахuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bychynina2021.docМагістерська робота6.18 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.