Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5727
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Латишева, Альбіна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T07:58:29Z | - |
dc.date.available | 2022-01-05T07:58:29Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5727 | - |
dc.description | Латишева А. П. Психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження: процес адаптації дітей з порушенням зору до навчання. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі. У роботі обґрунтувано умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі; розроблено та впроваджено в освітній процес спеціальної школи програми адаптації дітей з порушенням зору до навчання; перевірено ефективність впровадженої програми. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 74 pages of printed text. The list of links includes 61 sources. Object of research: the process of adaptation of visually impaired children to learning. Subject of research: psychological and pedagogical conditions of adaptation of children with visual impairment to study in a special school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the psychological and pedagogical conditions of adaptation of children with visual impairment to study in a special school. The conditions of adaptation of visually impaired children to study in a special school are substantiated in the work; developed and implemented in the educational process of a special school program for the adaptation of children with visual impairments to study; the effectiveness of the implemented program was tested. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | порушення зору | uk |
dc.subject | спеціальна школа | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | junior schoolchildren | uk |
dc.subject | visual disorders | uk |
dc.subject | special school | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Latysheva.docx | Магістерська робота | 115.11 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.