Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогуславська, Ольга Георгіївна-
dc.contributor.authorБогуславская, Ольга Георгиевна-
dc.contributor.authorBoguslavskaya, Olga-
dc.date.accessioned2018-03-29T10:03:12Z-
dc.date.available2018-03-29T10:03:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБогуславська, О. Г. Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльності / О. Г. Богуславська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 45 - 54uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/572-
dc.description.abstractUA : Паблік Рілейшнз (PR) - це діяльність, що здійснюється на протязі значного проміжку часу, за конкретним планом для забезпечення гармонійної взаємодії між організацією (особою) і її громадськістю з метою формування (посилення) "ситуації успіху". Основою і сутнісним змістом PR-діяльності є комунікація. Комунікація як сфера наукового знання має тривалу історію і постійну актуальність. Про це свідчить, наприклад, той факт, що термін "комунікація" - має значну кількість визначень, які трансформовані від лат. "сommunicatio" - повідомлення, передача і від "communicare" - робити загальним, розмовляти, пов'язувати, повідомляти, передавати. В цілому, комунікація - це соціально обумовлений процес передачі і сприйняття інформації в умовах міжособистісного і масового спілкування за допомогою різних каналів комунікації та різних комунікативних засобів. На практичному ж рівні, комунікація - це обмін інформацією між двома або більшособами, з обов'язковою наявністю зворотного зв'язку.uk
dc.description.abstractRU : Паблик Рилейшнз (PR) - это планомерная, постоянно осуществляемая деятельность по обеспечению гармоничного взаимодействия между организацией (личностью) и её общественностью с целью формирования (усиления) ситуации спеха. Основой и сущностным содержанием PR-процессов является коммуникация. Коммуникация как сфера научного знания имеет длительную историю и всё возрастающую актуальность, и об этом говорит, к примеру, тот факт, что у термина "коммуникация"– огромное число определений, которые берут своё начало из от лат. "communicatio" - сообщение, передача и от "communicare" - делать общим, беседовать, связывать, сообщать, передавать. В целом, коммуникация - это социально обусловленный процесс передачи и восприятия информации в условиях межличностного и массового общения по различным каналам с помощью разных коммуникативных средств. На практическом же уровне, коммуникация - это обмен информацией между двумя или более людьми, с обязательным наличием обратной связи.uk
dc.description.abstractEN : Public Relations (PR) is an activity that is carried out over a significant period of time, on a specific plan to ensure harmonious interaction between the Organization (entity) and its relations with the aim of forming (gain) "situation success." The basis and substance content of PR-activity is communication. Communication as a field of scientific knowledge has a long history of and ongoing relevance. This is evidenced, for example, the fact that the term "communication"-has a number of definitions that transformed from Latin. "sommunicatio"-message transfer to and from "communicare"-make a general, speak, associate, notify, transmit. In General, communication is socially conditioned by the process of transmission and perception of information in terms of interpersonal and mass communication through various communication channels and various communication tools. At the practical levels, communication is the exchange of information between the two or bìl′šosobami, with the obligatory presence of a feedback.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectПаблік Рілейшнз (PR)uk
dc.subjectфункції комунікаціїuk
dc.subjectкласифікація комунікаційuk
dc.subjectкомунікативна модельuk
dc.subjectканали (засоби) комунікаціїuk
dc.subjectоб'єктивні бар'єри комунікаціїuk
dc.subjectсуб'єктивні бар'єри комунікаціїuk
dc.subjectзворотний зв'язокuk
dc.subjectпаблик рилейшнз (PR)uk
dc.subjectфункции коммуникацииuk
dc.subjectклассификация коммуникацийuk
dc.subjectкоммуникативная модельuk
dc.subjectканалы (способы) коммуникацииuk
dc.subjectобъективные барьеры коммуникацииuk
dc.subjectссубъективные барьеры коммуникацииuk
dc.subjectобратная связьuk
dc.subjectpublic Relations (PR)uk
dc.subjectfunctions of communicationuk
dc.subjectclassification of communicationsuk
dc.subjectcommunicative model of the channels (Tools)uk
dc.subjectobjective barriers of communicationuk
dc.subjectsubjective barriers of communicationuk
dc.subjectfeedbackuk
dc.titleЕфективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльностіuk
dc.title.alternativeЭффективная межличностная коммуникация как основа результативной PR-деятельностиuk
dc.title.alternativeEffective interpersonal communication as the basis of effective PR-activitiesuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник
Наукові видання кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_66_45.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.