Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛось, Ганна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2022-01-05T11:27:40Z-
dc.date.available2022-01-05T11:27:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5763-
dc.descriptionЛось Г. Г. Рекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 86 с.uk
dc.description.abstractUA : Магістерська робота «Рекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 86 сторінок. Список використаної літератури містить 54 найменування, викладених на 5 сторінках. Об'єкт дослідження: просування рекреаційних закладів. Предмет дослідження: Рекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя: національний заповідник «Хортиця», туристичний комплекс «Скіфський стан», кінний театр «Козацька залога». Мета дослідження: дослідити шляхи рекламного просування таких суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя, як: національний заповідник «Хортиця», туристичний комплекс «Скіфський стан», кінний театр «Козацька залога». Методи дослідження: теоретичні: аналіз наукової літератури, узагальнення, класифікації, синтез, порівняльний метод, індукція, дедукція. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити завдання, що послідовно розкривають тему дипломної роботи та позначають структуру роботи: 1) дослідити суб’єкти рекреативної сфери як об'єкт просування; 2) дати характеристику та оцінку ефективності рекламних засобів для просування суб’єктів рекреативної сфери; 3) вивчити рекламні засоби просуванні суб’єктів рекреативної сфери та оцінити їх ефективність; 4) дослідити історію реклами суб’єктів рекреативної сфери; 5) дослідити шляхи рекламного просування таких суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя, як: національний заповідник «Хортиця», туристичний комплекс «Скіфський стан», кінний театр «Козацька залога». 6) розробити рекламну кампанію суб’єктів рекреативної сфери. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові праці дослідників, які розглядали специфіку просування рекреаційних закладів, насамперед таких авторів, як: І. Юхимчук, Г.А. Васильєв, Д.А. Забегалін, Г. Б. Мунін, В. Ф. Кифяк, Ю. Б. Миронов та ін.. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: - на поточний день соціально значущою проблемою є мала освіченість населення про наявність рекреаційних комплексів у просторі міста; - робота підтвердить факт, що одним із основних завдань сучасних рекреаційних суб’єктів залишається прилучення до нього нових відвідувачів. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності телевізійників, продюсерів, медіапсихологів, рекламістив, піарників. Ця робота може стати у нагоді громадським організаціям або туристичним центрам, які опікуються розвитком міста та туристиних напрямків.uk
dc.description.abstractEN : Los G.G. Advertising Promotion of the Subjects of the Recreational Sphere of Zaporizhia-City, 2021, 86 p. At present, a socially significant problem is the low level of education of the population about the availability of recreational complexes in the city. This work will confirm the fact that one of the main tasks of modern recreational entities is to attract new visitors. The purpose of the research is to investigate the ways of advertising promotion of such subjects of the recreational sphere of Zaporizhia as: Khortytsia National Reserve, Scythian Estate Tourist Complex, Cossack Pledge Equestrian Theater. To achieve this goal, the following research methods were used: analysis of scientific literature, generalization, classification, synthesis, comparative method, induction, deduction. As a result, of the study it confirms the ineffectiveness of advertising promotion of recreational entities in the city of Zaporizhia.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекреаціяuk
dc.subjectрекреаційна галузьuk
dc.subjectрекреаційні ресурсиuk
dc.subjectрекреаційна діяльністьuk
dc.subjectрекреаційні об'єктиuk
dc.subjectрекреаційна сфераuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectrecreationuk
dc.subjectrecreational industryuk
dc.subjectrecreational resourcesuk
dc.subjectrecreational activitiesuk
dc.subjectrecreational facilitiesuk
dc.subjectrecreational sphereuk
dc.subjectpotentialuk
dc.titleРекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжяuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Los2021.docМагістерська робота5.46 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.