Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеверин-Мрачковська, Людмила Васильевна-
dc.contributor.authorСеверин-Мрачковская, Людмила Васильевна-
dc.contributor.authorSeverin-Mrachkovska, Liudmyla-
dc.date.accessioned2018-04-03T07:21:04Z-
dc.date.available2018-04-03T07:21:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСеверин-Мрачковська, Л. В. Консьюмеризм: морально-етичний вимір / Л. В. Северин-Мрачковська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 101 - 111uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/578-
dc.description.abstractUA : У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людини.uk
dc.description.abstractRU : В статье анализируется морально-этический аспект консьюмеризма як общественного явления. Рассматриваются различные подходы к трактованию понятия консьюмеризма, становление концепции консьюмеризма. Делается вывод о противоречивой трактовке сущности консьюмеризма как феномена духовно-экономической жизни современного человека.uk
dc.description.abstractEN : The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social phenomenon. There are considered different approaches to the interpretation of the consumerism conceptand to its formation. There is a conclusion about a controversial interpretation of consumerismessence as a phenomenon of spiritual and economic life of modern man.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectконсьюмеризмuk
dc.subjectлюдинаuk
dc.subjectспоживанняuk
dc.subjectдуховні потребиuk
dc.subjectжиттєві цінностіuk
dc.subjectдуховно-економічне буття людиниuk
dc.subjectчеловекuk
dc.subjectпотреблениеuk
dc.subjectдуховные потребностиuk
dc.subjectжизненные ценностиuk
dc.subjectдуховно-экономическое бытие человека.uk
dc.subjectconsumerismuk
dc.subjecthumanuk
dc.subjectconsumptionuk
dc.subjectspiritual needsuk
dc.subjectlife valuesuk
dc.subjectspiritual and economic life of the personuk
dc.titleКонсьюмеризм: морально-етичний вимірuk
dc.title.alternativeКонсьюмеризм: морально-этическое измерениеuk
dc.title.alternativeConsumerism: moral and ethical dimensionuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_66_101.pdf3.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.