Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинянська, Дарина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-01-09T21:54:38Z-
dc.date.available2022-01-09T21:54:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5925-
dc.descriptionСинянська Д. А. Аналіз сучасного стану здоров’я школярів середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. А. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота – 82 сторінки, 7 таблиць, 80 літературних посилань. Об’єктом дослідження є рівень фізичного здоров’я учнів середнього шкільного віку. Мета роботи – аналіз показників фізичного здоров’я дітей середнього шкільного віку які займаються фізичною культурою у позанавчальний час. Методи дослідження – вивчення і аналіз наукової і методичної літератури з теми дослідження. Експрес-оцінка рівня фізичного здоров’я учнів середнього шкільного віку здійснювалась за методикою Г.Л. Апанасенко: проводилася реєстрація: антропометричних показників (довжина і маса тіла), частоти серцевих скорочень (ЧСС, уд/хв), артеріального тиску систолічного (АТс, мм рт.ст.), життєвої ємності легенів (ЖЄЛ, мл), сила м’язів кисті (метод динамометрії, в % від маси тіла), час відновлення після дозованого фізичного навантаження; на основі отриманих показників здійснювався розрахунок індексів: масового, життєвого, силового, Робінсона, Руф’є . Було встановлено, що під впливом занять фізичною культурою у позанавчальний час в учнів середнього шкільного віку спостерігається позитивна динаміка деяких показників, а отже і зміни фізичного здоров’я, хоча за шкалою Г.Л Апанасенко воно залишалось в межах середнього рівня. Це свідчить про ефективність занять фізичною культурою у позанавчальний час з дітьми середнього шкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : Thesis – 82 pages, 7 tables, 86 references. The object of research is the level of physical health of middle school students. The purpose of the work is to analyze the physical health indicators of middle school children who are engaged in physical culture in extracurricular activities. Research methods - study and analysis of scientific and methodological literature on the research topic. Express assessment of the level of physical health of middle school students was carried out according to the method of G.L. Apanasenko: registration was carried out: anthropometric indicators (length and body weight), heart rate (heart rate, beats / min), systolic blood pressure (BP, mm Hg), vital capacity of the lungs (VL, ml), strength m ' hand ulcers (dynamometry method, in% of body weight), recovery time after dosed exercise; on the basis of the obtained indicators the indices were calculated: mass, vital, power, Robinson, Rufier. It was found that under the influence of extracurricular physical education classes in middle school students there is a positive dynamics of some indicators, and hence changes in physical health, although on the scale of GL Apanasenko it remained within the average level. This indicates the effectiveness of physical education classes in extracurricular activities with middle school children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectсередній шкільний вікuk
dc.subjectпозанавчальні заняттяuk
dc.subjectекспрес-оцінка рівня фізичного здоров’яuk
dc.subjecthealthuk
dc.subjectsecondary school ageuk
dc.subjectextracurricular classesuk
dc.subjectexpress assessment of physical healthuk
dc.titleАналіз сучасного стану здоров’я школярів середнього шкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Синянська.docxМагістерська робота159.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.