Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/593
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Македонська, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Македонская, Светлана Ивановна | - |
dc.contributor.author | Makedonskaia, Svetlana | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T12:45:17Z | - |
dc.date.available | 2018-04-12T12:45:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Македонська, С. І. Філософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства / С. І. Македонська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 251 - 265 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/593 | - |
dc.description.abstract | UA : В статті представлена концептуалізація філософської культури вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства. З цією метою виявлено інноваційні проблеми освіти сталого розвитку, що спрямовують і модернізують процес інноваційної освіти; досліджено критерії філософської культури вчителя як фактор сталого розвитку; розкрито сутність феномена філософської культури вчителя як фактора сталого соціального розвитку суспільства. | uk |
dc.description.abstract | RU : В статье представлена концептуализация философской культуры учителя как фактор устойчивого социального развития общества. С этой целью выявлены инновационные проблемы образования устойчивого развития, которые направляют и модернизируют процесс инновационного образования; исследованы критерии философской культуры учителя как фактор устойчивого развития; раскрыта сущность феномена философкой культуры учителя как фактор устойчивого социального развития общества | uk |
dc.description.abstract | EN : The sex is represented by the conceptualization of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social development society. To this end, revealed the innovative problem of education of sustainable development focus and modernizing the process of innovation education; examined the criteria of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable development; essence of the phenomenon of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social development. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ЗДІА | uk |
dc.subject | філософська культура вчителя | uk |
dc.subject | сталий розвиток | uk |
dc.subject | інноваційні проблеми освіти | uk |
dc.subject | концепція сталого розвитку | uk |
dc.subject | ноосферна освіта | uk |
dc.subject | философская культура учителя | uk |
dc.subject | устойчивое развитие | uk |
dc.subject | инновационные проблемы образования | uk |
dc.subject | концецпия устойчивого развития | uk |
dc.subject | ноосферное образование | uk |
dc.subject | philosophical culture teachers | uk |
dc.subject | sustainable development | uk |
dc.subject | innovative educational problems | uk |
dc.subject | the concept of sustainable development | uk |
dc.subject | noosphere education | uk |
dc.title | Філософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства | uk |
dc.title.alternative | Философская культура учителя как фактор устойчивого социального развития | uk |
dc.title.alternative | Philosophical culture teacher as a factor of sustainable social development society | uk |
dc.type | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Гуманітарний вісник |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
gvzdia_66_251.pdf | 5.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.