Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакедонська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorМакедонская, Светлана Ивановна-
dc.contributor.authorMakedonskaia, Svetlana-
dc.date.accessioned2018-04-12T12:45:17Z-
dc.date.available2018-04-12T12:45:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакедонська, С. І. Філософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства / С. І. Македонська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 251 - 265uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/593-
dc.description.abstractUA : В статті представлена концептуалізація філософської культури вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства. З цією метою виявлено інноваційні проблеми освіти сталого розвитку, що спрямовують і модернізують процес інноваційної освіти; досліджено критерії філософської культури вчителя як фактор сталого розвитку; розкрито сутність феномена філософської культури вчителя як фактора сталого соціального розвитку суспільства.uk
dc.description.abstractRU : В статье представлена концептуализация философской культуры учителя как фактор устойчивого социального развития общества. С этой целью выявлены инновационные проблемы образования устойчивого развития, которые направляют и модернизируют процесс инновационного образования; исследованы критерии философской культуры учителя как фактор устойчивого развития; раскрыта сущность феномена философкой культуры учителя как фактор устойчивого социального развития обществаuk
dc.description.abstractEN : The sex is represented by the conceptualization of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social development society. To this end, revealed the innovative problem of education of sustainable development focus and modernizing the process of innovation education; examined the criteria of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable development; essence of the phenomenon of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectфілософська культура вчителяuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectінноваційні проблеми освітиuk
dc.subjectконцепція сталого розвиткуuk
dc.subjectноосферна освітаuk
dc.subjectфилософская культура учителяuk
dc.subjectустойчивое развитиеuk
dc.subjectинновационные проблемы образованияuk
dc.subjectконцецпия устойчивого развитияuk
dc.subjectноосферное образованиеuk
dc.subjectphilosophical culture teachersuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectinnovative educational problemsuk
dc.subjectthe concept of sustainable developmentuk
dc.subjectnoosphere educationuk
dc.titleФілософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільстваuk
dc.title.alternativeФилософская культура учителя как фактор устойчивого социального развитияuk
dc.title.alternativePhilosophical culture teacher as a factor of sustainable social development societyuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_66_251.pdf5.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.