Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖдан, Роман Євгенович-
dc.date.accessioned2022-01-12T06:04:57Z-
dc.date.available2022-01-12T06:04:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5984-
dc.descriptionЖдан Р. Є. Корекційний вплив занять лікувальною фізичною культурою на показники фізичного здоров’я підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник П. Ф. Пиптюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 63 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота складається з 63 сторінки, 8 таблиць, 50 літературних джерел. Мета кваліфікаційної роботи: особливості корекційного впливу лікувальною фізичною культурою (статична йога, динамічна йога, силова йога, дихальна гімнастика) на показники фізичного здоров’я підлітків. Об’єкт дослідження – заняття лікувальною фізичною культурою (статична йога, динамічна йога, силова йога, дихальна гімнастика). Суб’єкт дослідження – юнаки і дівчатка 14-15 років з різними показниками фізичного здоров’я. Предмет дослідження – показники фізичного розвитку підлітків (вага, зріст, окружність грудної клітини, ЧСС, АТ, ЧД, ЖЄЛ, проба Штанге, проба Генчі). В роботі використовували такі методи дослідження: аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження; педагогічні спостереження за фізичним вихованням під час ЛФК; педагогічний експеримент; Оцінка показників фізичного розвитку школярів; оцінка функціональних показників кардіо-респіраторної системи школярів: методи математичної статистики (визначення середніх величин – середнього арифметичного значення ( ) і середнього квадратичного відхилення (δ), відхилення від середнього арифметичного (m), кореляційний аналіз – коефіцієнт кореляції (r)). Запропонована методика позитивно впливає ще і на показники загальної фізичної підготовленості.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work consists of 58 pages, 8 tables, 45 literature sources. The purpose of the qualification work: features of the corrective effect of therapeutic physical culture (static yoga, dynamic yoga, strength yoga, breathing exercises) on the physical health of adolescents. The object of research is therapeutic physical education (static yoga, dynamic yoga, strength yoga, breathing exercises). The subject of the study is boys and girls aged 14-15 with different indicators of physical health. The subject of the study - indicators of physical development of adolescents (weight, height, chest circumference, heart rate, blood pressure, BH, VL, barbell test, Genchi test). The following research methods were used in the work: analysis and generalization of literature sources on the research topic; pedagogical observations of physical education during exercise; pedagogical experiment; Assessment of indicators of physical development of schoolchildren; assessment of functional indicators of the cardio-respiratory system of schoolchildren: methods of mathematical statistics (determination of averages - arithmetic mean ( ) and standard deviation (δ), deviation from arithmetic mean (m), correlation analysis - correlation coefficient (r)). The proposed technique also has a positive effect on the indicators of general physical fitness.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкорекційний впливuk
dc.subjectлікувальна фізична культураuk
dc.subjectфізичне здоров’яuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectcorrective effectuk
dc.subjecttherapeutic physical cultureuk
dc.subjectphysical healthuk
dc.subjectadolescentsuk
dc.titleКорекційний вплив занять лікувальною фізичною культурою на показники фізичного здоров’я підлітківuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ждан Роман Євгенович.docМагістерська робота429 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.