Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/600
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТроїцька, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorТроицкая, Елена Михайловна-
dc.contributor.authorTroitska, Olena-
dc.date.accessioned2018-04-17T07:36:03Z-
dc.date.available2018-04-17T07:36:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТроїцька, О. М. Діалог і діалогічність в культурно-освітньому просторі: філософські засади / О. М. Троїцька // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 65 (2016). - C. 50 - 57uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/600-
dc.description.abstractUA : Системний підхід до використання у дослідженні наукових методів, міждисциплінарний синтез та методологічна рефлексія уможливили визначення і обґрунтування принципових положень щодо філософського осмислення діалогічності й діалогу. Ці положення можна сприймати як теоретико-методологічні настанови вивчення й організації діалогічних культурно-освітніх практик. Експлікована методологема, що вимагає розгляду діалогу в філософському розумінні як інтегральної цілісності й єдності діалогічності та діалогічної взаємодії зі світом. Нерівномірність, неоднозначність та неспівпадання за змістом і формою суспільного, цивілізаційного і культурного розвитку зумовили нас акцентувати увагу на сутності і значущості культурно-освітнього простору. Воно представлено як континуум, що об’єктивований у культурно-освітніх інституціях і суб’єктивований у структурі особистості; окреслено проблемні лінії підвищення його ролі у збільшенні «обсягу» культурності в діалогізації.uk
dc.description.abstractRU : Системный поход к использованию в исследовании научных методов, междисциплинарный синтез и методологическая рефлексия сделали возможными определение и обоснование принципиальных положений философского осмысления диалогичности и диалога. Эти положения можно принимать в качестве теоретико- методологических правил изучения и организации диалогических культурно- образовательных практик. Неравномерность, неоднозначность и несовпадение содержания и форм общественного, цивилизационного и культурного развития определили акцентацию внимания на сущности и значении культурно-образовательного пространства. Оно представлено как континуум, объективированный в культурно-образовательных институциях и субъективированный в структуре личности; обозначены проблемные линии повышения его роли в увеличении «объема» культурности в диалогизации.uk
dc.description.abstractEN : The systemic approach to the usage of scientific methods in research, interdisciplinary synthesis and methodological reflexion made possible to determine and ground the principle issues on philosophical conceptualization of dialogueness and dialogue. These ideas can be taken as theoretical-methodological rules of learning and organization of dialogical cultural-educational practices. The methodologem which demands considering the dialogue in philosophical context as an integral entirety and unity of dialogueness and dialogical interaction with the world was explicated. Its application in scientific search is impossible without philosophical transdisciplinarity which ensures the metaphysical character of real communication comprehension. Inequality, ambiguousness and nonoccurrence of social, civil and cultural development by the content and form made us focus on the essence and significance of culturaleducational area. It is presented as continuum which is objectified in cultural-educational institutions and subjectified in the structure of personality; the problematic lines of its role rise in civility “volume” in dialogueness were outlined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectдефініціяuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectдіалогічністьuk
dc.subjectкомпетентність діалогічнаuk
dc.subjectкультурно-освітній простірuk
dc.subjectпартисипація діалогічнаuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectтрансдисциплінарністьuk
dc.subjectдефиницияuk
dc.subjectдиалогuk
dc.subjectдиалогичностьuk
dc.subjectкомпетентность диалогическаяuk
dc.subjectкультурно-образовательное пространствоuk
dc.subjectпартисипация диалогическаяuk
dc.subjectтолерантностьuk
dc.subjectтрансдисциплинарностьuk
dc.subjectdefinitionuk
dc.subjectdialogueuk
dc.subjectdialoguenessuk
dc.subjectdialogical competenceuk
dc.subjectcultural-educational areauk
dc.subjectdialogical participationuk
dc.subjecttoleranceuk
dc.subjecttransdisciplinarityuk
dc.titleДіалог і діалогічність в культурно-освітньому просторі: філософські засадиuk
dc.title.alternativeДиалог и диалогичность в культурно-образовательном пространстве: философские основанияuk
dc.title.alternativeDialogue and dialogueness in cultural-educational area: philosophical foundationsuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_65_50.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.