Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТур, Вікторія Олегівна-
dc.date.accessioned2022-01-13T07:33:28Z-
dc.date.available2022-01-13T07:33:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037-
dc.descriptionТур В. О. Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу формування готовності молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими освітніми потребами. Практичне значення роботи полягає у розробці педагогічної програми з підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of preparing younger students to interact with peers with special educational needs. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of junior schoolchildren for interaction with peers with special educational needs. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for preparing younger students to interact with peers with special educational needs. The theoretical significance of the work lies in a comprehensive approach to the process of forming the readiness of younger students to interact with peers with special educational needs. The practical significance of the work is to develop a pedagogical program to prepare younger students to interact with peers with special needs.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectінклюзивна школаuk
dc.subjectinteractionuk
dc.subjectinclusionuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectinclusive classuk
dc.titleПедагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчанняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tur.docxМагістерська робота145.48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.