Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6060
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗадорожна, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-13T10:02:42Z-
dc.date.available2022-01-13T10:02:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6060-
dc.descriptionЗадорожна С. В. Розвиток дрібної моторики дітей дошкільного віку з вадами мовлення за допомогою нетрадиційних методів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 73 джерела. Об’єкт педагогічного дослідження: процес розвитку дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. Предмет педагогічного дослідження: система спеціальних вправ з розвитку дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою нетрадиційних методів. Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання нетрадиційних методів роботи з дітьми з загальним недорозвиненням мовлення та їх вплив на розвиток дрібної моторики рук. У кваліфікаційній роботі доведено доцільність і розкрито особливості застосування нетрадиційних методів у корекційній роботі логопеда; визначено стан сформованості дрібної моторики рук у дітей дошкільного віку з вадами мовлення; розроблено та експериментально апробовано нетрадиційні методи щодо розвитку дрібної моторики рук дітей дошкільного віку з вадами мовлення.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 73 sources. Object of pedagogical research: the process of development of fine motor skills of hands in preschool children with general speech underdevelopment. Subject of pedagogical research: a system of special exercises for the development of fine motor skills of children in preschool children with general speech underdevelopment using non-traditional methods. The purpose of the study: to determine, theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of non-traditional methods of working with children with general speech underdevelopment and their impact on the development of fine motor skills. The qualification work proves the expediency and reveals the features of the use of non-traditional methods in the correctional work of a speech therapist; the state of formation of fine motor skills of hands in preschool children with speech defects was determined; developed and experimentally tested non-traditional methods for the development of fine motor skills of preschool children with speech defects.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіти з порушенням мовленняuk
dc.subjectнавчання та розвитокuk
dc.subjectнетрадиційні методи роботиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectchildren with speech impairmentsuk
dc.subjectnon-traditional methods of workuk
dc.subjecttraining and developmentuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleРозвиток дрібної моторики дітей дошкільного віку з вадами мовлення за допомогою нетрадиційних методівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zadorozhna.docxМагістерська робота16.66 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.