Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовшакова, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-01-13T10:42:46Z-
dc.date.available2022-01-13T10:42:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6062-
dc.descriptionКовшакова Т. В. Методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у процесі театральної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 85 джерел. Об’єкт дослідження: процес розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі театральної діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі театральної діяльності. У кваліфікаційній роботі з’ясовано сутність та показники розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку; визначено стан сформованості зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку; розроблено, науково обґрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі театральної діяльності.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 71 pages of printed text. The list of links includes 85 sources. Object of research: the process of developing coherent speech in older preschool children. Subject of research: methods of developing coherent speech of older preschool children in the process of theatrical activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of methods of developing coherent speech of older preschool children in the process of theatrical activities. The essence and indicators of the development of coherent speech of older preschool children are clarified in the qualification work; the state of formation of coherent speech of children of senior preschool age is determined; developed, scientifically substantiated and experimentally tested methods for the development of coherent speech of older preschool children in the process of theatrical activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозвиток зв’язного мовленняuk
dc.subjectдіалогічне мовленняuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectтеатральна діяльністьuk
dc.subjectcoherent speechuk
dc.subjectdialogic speechuk
dc.subjectsenior preschool ageuk
dc.subjecttheatrical activityuk
dc.titleМетодика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у процесі театральної діяльностіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovshakova.docxМагістерська робота1.07 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.