Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоторна, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-13T11:06:27Z-
dc.date.available2022-01-13T11:06:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6066-
dc.descriptionМоторна І. М. Інтегровані заняття як ефективна форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. М. Байєр. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 77 джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є інтегроване заняття. Предмет дослідження: інтегровані заняття як форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, та експериментально перевірити вплив інтегрованого підходу на розвиток пізнавальної діяльності дошкільників. У роботі обґрунтовано можливість ефективного розвитку пізнавальної діяльності дошкільників за допомогою впровадження інтегрованого підходу в освітню діяльність закладу дошкільної освіти; виокремлено педагогічні умови щодо оптимізації розвитку пізнавальної діяльності дошкільників на інтегрованих заняттях.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 77 sources. The object of study of the qualification work is an integrated lesson. Subject of research: integrated classes as a form of development of cognitive activity of preschoolers. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the impact of an integrated approach on the development of cognitive activity of preschoolers. The paper substantiates the possibility of effective development of cognitive activity of preschoolers through the introduction of an integrated approach to the educational activities of preschool education; pedagogical conditions for optimizing the development of cognitive activity of preschoolers in integrated classes are highlighted.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінтегроване заняттяuk
dc.subjectпізнавальний розвиток дошкільникаuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectintegrated lessonuk
dc.subjectcognitive development of preschoolersuk
dc.subjectpreschool educational institutionuk
dc.titleІнтегровані заняття як ефективна форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільниківuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Motorna.docxМагістерська робота132.34 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.