Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБортнік, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2022-01-26T07:10:19Z-
dc.date.available2022-01-26T07:10:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6232-
dc.descriptionБортнік А. А. Розвиток критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 101 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі освітньої діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку критичного мислення здобувачів освіти молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. У кваліфікаційній роботі обґрунтувано педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі освітньої діяльності; визначено та впроваджено технології розвитку критичного мислення у роботу із здобувачами освіти молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 76 sources. Object of research: development of critical thinking of junior schoolchildren. Subject of research: pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation in the process of educational activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation. The pedagogical work substantiates the pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation in the process of educational activities; identified and implemented technologies for the development of critical thinking in work with students of primary school age with mental retardation.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectздобувач освітиuk
dc.subjectдіти із затримкою психічного розвиткуuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectjunior pupiluk
dc.subjectpupil with mental retardationuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleРозвиток критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвиткуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bortnik.docxМагістерська робота1.74 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.