Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВільярреаль Райо, Анастасія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-01-26T07:13:27Z-
dc.date.available2022-01-26T07:13:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6233-
dc.descriptionВільярреаль Райо А. Д. Формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Об’єкт дослідження:екологічне виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити педагогічні умови формування ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. У кваліфікаційній роботі науково обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методики формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природи; визначено критерії, рівні показники та типи ціннісного ставлення молодших школярів до природи; уточнено сутність поняття «ціннісне ставлення до природи» стосовно вікових особливостей молодших школярів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. Object of research: ecological education of primary school students. Subject of research: pedagogical conditions for the formation of values in nature in primary school students. The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of values in nature in primary school students. In the qualification work scientifically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions and methods of formation of primary school students' values of nature; criteria, level indicators and types of value attitude of junior schoolchildren to nature are determined; the essence of the concept of "value attitude to nature" in relation to the age characteristics of younger students is clarified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectекологічне вихованняuk
dc.subjectучні початкової школиuk
dc.subjectохорона природиuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectenvironmental educationuk
dc.subjectprimary school studentsuk
dc.subjectnature protectionuk
dc.titleФормування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Villarreal Rayo.docxМагістерська робота175.1 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.