Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГешева, Лілія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-26T07:24:19Z-
dc.date.available2022-01-26T07:24:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6236-
dc.descriptionГешева Л. О. Педагогічні засади інноваційного управління закладом загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. А. Слижук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 118 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 118 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 107 джерел. Об’єкт дослідження: процес інноваційного управління закладом загальної середньої освіти. Предмет дослідження: технологія оцінювання забезпеченості інноваційного управління закладом загальної середньої освіти. Мета дослідження: виявлення впливу теоретично обґрунтованої та експериментально перевіреної технології оцінювання забезпеченості інноваційного управління закладом загальної середньої освіти на виокремлення недоліків у процесі реалізації інноваційного управління та прогнозування шляхів їх подолання при забезпеченні системи відповідних умов. У кваліфікаційній роботі з’ясувано сутність і структуру інноваційного управління закладом загальної середньої освіти; схарактеризувано систему умов здійснення інноваційного управління в закладі загальної середньої освіти; розроблено критеріально-факторну модель оцінювання ефективності інноваційного управління закладом загальної середньої освіти; науково обґрунтувано технологію оцінювання забезпеченості інноваційного управління закладом загальної середньої освіти та експериментально перевірено її ефективність.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 118 pages of printed text. The list of links includes 107 sources. Object of research: the process of innovative management of general secondary education. Subject of research: technology of assessing the provision of innovative management of general secondary education. The purpose of the study: to identify the impact of theoretically sound and experimentally tested technology for assessing the security of innovative management of general secondary education on identifying shortcomings in the implementation of innovative management and forecasting ways to overcome them while providing appropriate conditions. The qualification work clarifies the essence and structure of innovative management of general secondary education; the system of conditions of implementation of innovative management in the institution of general secondary education is characterized; a criterion-factor model for evaluating the effectiveness of innovative management of general secondary education has been developed; the technology of assessing the provision of innovative management of general secondary education is scientifically substantiated and its effectiveness is experimentally tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічні засадиuk
dc.subjectінноваційне управлінняuk
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk
dc.subjectтехнологія оцінюванняuk
dc.subjectpedagogical principlesuk
dc.subjectinnovation managementuk
dc.subjectassessment technologyuk
dc.titleПедагогічні засади інноваційного управління закладом загальної середньої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hesheva.docМагістерська робота836 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.