Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрилуцька, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2022-01-26T09:30:34Z-
dc.date.available2022-01-26T09:30:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6264-
dc.descriptionПрилуцька Т. В. Формування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 95 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 86 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація змісту й педагогічних умов формування соціальних компетентностей під час навчання у 3-4 класах української мови, літературного читання, вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Об’єкт дослідження: процес навчання мовно-літературної галузі в 3-4 класах. Предмет дослідження: зміст і педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування соціальних компетентностей учнів 3-4 класів під час вивчення предметів мовно-літературної галузі. У роботі обґрунтовано педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів 3-4 класів; уточнено шляхи її формування; розроблено і впроваджено в освітній процес моделі формування соціальної компетентності молодших школярів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 86 sources. The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of formation of social competencies during teaching in 3-4 grades of Ukrainian language, literary reading, study of the integrated course "I explore the world". Object of research: the process of teaching the language and literature industry in grades 3-4. Subject of research: content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of social competencies of students in grades 3-4 during the study of subjects of language and literature. The pedagogical conditions of formation of social competence of pupils of 3-4 classes are substantiated in the work; the ways of its formation are specified; developed and implemented in the educational process a model of formation of social competence of primary school students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальні компетентностіuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectмовно-літературна галузьuk
dc.subjectsocial competenciesuk
dc.subjectjunior schoolchildrenuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectlanguage and literary fielduk
dc.titleФормування соціальних компетентностей молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3-4 класахuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prylutska.docxМагістерська робота250.91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.