Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, Вікторія В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2022-01-26T09:48:09Z-
dc.date.available2022-01-26T09:48:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6270-
dc.descriptionЛитвиненко В. В. Дискурс вестиментарної моди: лінгвосеміотичне моделювання культурних цінностей : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Г. Ф. Морошкіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 61 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження: дискурс вестиментарної моди. Мета роботи: здійснити лінгвосеміотичне моделювання дискурсу вестиментарної моди з метою виявлення культурно-ціннісних орієнтирів. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії дискурсу (В. Дем’янков, В. Карасик, Н. Арутюнова, М. Макаров, З. Харріс, Е. Шейгал, Т. Дейк), лінгвокультурології (С. Воркачов, В. Телія, І. Голубовська, П. Гуревич) та лінгвосеміотики (А. Греймас, Ж. Куріте, Ч. Морріс, Г. Кнабе, Е. Шейгал). Отримані результати: лінгвосеміотична модель дискурсу вестиментарної моди франкомовного суспільства базується та включає в себе наступні виокремлені культурно-ціннісні категорії: креативність (талановитість, обдарованість майстрів кравецької справи), елітарність (висока мода – окремий вид мистецтва, витвори якого представляють культурну і матеріальну цінність), іконічність (зразковість неповторного стилю кутюр’є), новаторство (прояв креативного потенціалу майстра у створенні нових виробів, оновлених, переосмислених), стиль (знаковий, унікальний підпис творця, закладений в основу креативної концепції модної марки). Вербальними трансляторами даних культурно-ціннісних орієнтирів виступають наступні мовні засоби: стилістичні прийоми (метафора, епітети, метонімія, риторичні фігури) та лексеми, в семах яких закладена культурнозначуща складова.uk
dc.description.abstractFR : Le sujet de notre recherche est « Discours de la mode vestimentaire : modélisation linguosémantique des valeurs culturelles ». L’objet d’étude est le discours de la mode vestimentaire. L’objectif est de réaliser une modélisation linguistique du discours de la mode vestimentaire afin d'identifier des orientations culturelles et de valeurs. Le modèle linguosémiotique du discours de la mode vestimentaire de la société francophone repose sur les catégories et valeurs culturelles suivantes : créativité (talent des maîtres tailleurs), élitisme (haute couture c’est un art à part, dont les œuvres représentent valeur culturelle et matérielle), iconicité (style unique du couturier), innovation (manifestation du potentiel créatif du maître, qui peut créer de nouveaux produits, repenser les canons artistiques existants), style (signature emblématique et unique du créateur, qui est à la base du concept créatif de la marque de mode). Les moyens linguistiques suivants sont des traducteurs verbaux de ces repères culturels et de valeurs : dispositifs stylistiques (métaphore, épithètes, métonymie, figures rhétoriques) et lexèmes, dont les sèmes ont une composante culturellement significative.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдискурсuk
dc.subjectконцептuk
dc.subjectконцептосфераuk
dc.subjectвестиментарна модаuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectлінгвосеміотикаuk
dc.subjectкультурні цінностіuk
dc.subjectle discoursuk
dc.subjectle conceptuk
dc.subjectla conceptosphèreuk
dc.subjectla mode vestimentaireuk
dc.subjectla modélisationuk
dc.subjectla linguosémiotiqueuk
dc.subjectles valeurs culturellesuk
dc.titleДискурс вестиментарної моди: лінгвосеміотичне моделювання культурних цінностейuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри романської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynenko2021.pdfМагістерська робота2.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.