Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезлюдна, Ілона Вячеславівна-
dc.date.accessioned2022-01-30T18:58:46Z-
dc.date.available2022-01-30T18:58:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6359-
dc.descriptionБезлюдна І. В. Педагогічні особливості формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, містить 9 рисунків. Перелік посилань включає 65 джерел. Об’єкт дослідження – якість вищої освіти як педагогічна проблема. Предмет дослідження – мотивація абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освіти в Україні. Мета дослідження – виявлення особливостей мотивації абітурієнтів та студентів як чинника впливу на якість вищої освіти. У роботі проведено теоретичний аналіз проблеми формування мотивації особистості до майбутньої діяльності; обґрунтовано професійне самовизначення в юнацькому віці; визначено особливості мотивації у абітурієнтів та студентів; складено рекомендації з формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинника впливу на якість вищої освіти. Практичне значення отриманих результатів визначається тим, що сформульовані у досліджені теоретичні положення і висновки, одержані експериментальні дані дозволяють осмислити ефективність підвищення освітньої мотивації студентів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 77 pages of printed text, contains 9 figures. The list of references includes 65 sources. The object of research is the quality of higher education as a pedagogical problem. The subject of the research is the motivation of entrants and students as a factor influencing the quality of higher education in Ukraine. The purpose of the study is to identify the characteristics of the motivation of applicants and students as a factor influencing the quality of higher education. Theoretical analysis of the problem of formation of personality motivation for future activity is carried out in the work; professional self-determination in adolescence is substantiated; the peculiarities of motivation of entrants and students are determined; recommendations for the formation of motivation of entrants and students as a factor influencing the quality of higher education. The practical significance of the obtained results is determined by the fact that formulated in the studied theoretical positions and conclusions, the obtained experimental data allow to comprehend the effectiveness of increasing the educational motivation of students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk
dc.subjectmotiveuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjectprofessional self-determinationuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectprofessional orientationuk
dc.subjectlearning motivationuk
dc.titleПедагогічні особливості формування мотивації абітурієнтів та студентів як чинник впливу на якість вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bezliudna.pdfМагістерська робота982.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.