Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаяць, Маргарита Андріївна-
dc.date.accessioned2022-01-30T19:03:41Z-
dc.date.available2022-01-30T19:03:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6361-
dc.descriptionЗаяць М. А. Особливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 87 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес фахової підготовки магістрів в системі вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки магістрів до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити професійну підготовку магістрів до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. У роботі проведено теоретичний аналіз педагогічної літератури з професійної підготовки магістрів у системі вищої освіти; проаналізовано особливості фахової підготовки магістрів педагогічних спеціальностей; проаналізовано процес формування професійної компетентності магістрів педагогічних спеціальностей; проведено дослідження особливостей професійної підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплін. Практичне значення роботи визначається тим, що результати дослідження можливо використовувати при роботі з магістрами, досягти ефективності у роботі з ними, результати роботи можуть сприяти зміні системи освіти в магістратурі.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 12 tables. The list of references includes 68 sources. Object of research: the process of professional training of masters in the system of higher education. Subject of research: features of preparation of masters for teaching of professionally-oriented disciplines. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the professional training of masters to teach professionally-oriented disciplines. The theoretical analysis of pedagogical literature on professional training of masters in the system of higher education is carried out in the work; the peculiarities of professional training of masters of pedagogical specialties are analyzed; the process of formation of professional competence of masters of pedagogical specialties is analyzed; a study of the features of professional training of masters of pedagogical specialties for teaching professionally-oriented disciplines. The practical significance of the work is determined by the fact that the results of the study can be used when working with masters, to achieve efficiency in working with them, the results of work can help change the education system in the master's degree.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмагістрuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectлекціяuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectбакалаврuk
dc.subjectсистема навчанняuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectmasteruk
dc.subjectprofessional educationuk
dc.subjectlectureuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectbacheloruk
dc.subjecttraining systemuk
dc.subjectlearning technologyuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.titleОсобливості підготовки магістрів педагогічних спеціальностей до викладання професійно-орієнтованих дисциплінuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaiats.pdfМагістерська робота619.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.