Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Олександра Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-01-30T19:09:24Z-
dc.date.available2022-01-30T19:09:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6363-
dc.descriptionЛитвин О. В. Підготовка майбутніх фахівців сфери обслуговування до професійного спілкування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, містить 8 таблиць. Перелік посилань включає 78 джерел. Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити програму тренінгу з професійного спілкування. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх фахівців з туристичного обслуговування до професійного спілкування. Предмет дослідження: тренінг професійного спілкування як педагогічна умова підготовки майбутніх фахівців з туристичного обслуговування. У роботі з’ясовано сутність професійної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування; теоретично обґрунтовано використання тренінгу у професійній підготовці фахівців сфери обслуговування; визначено ефективність методики формування професійного спілкування майбутніх фахівців сфери обслуговування; розроблено програму тренінгу, спрямовану на формування професійного спілкування та методику її застосування в навчальній діяльності; експериментально перевірено програму тренінгу, спрямовану на формування комунікативних вмінь фахівця з туристичного обслуговування. Практичне значення дослідження полягає в тому, що: розроблений тренінг формування професійного спілкування фахівців сфери обслуговування; запропоновані результати досліджень можуть бути використані соціальними педагогами, психологами та студентами у своїй професійній діяльності.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 72 pages of printed text, contains 8 tables. The list of references includes 78 sources. The purpose of the study: to develop, theoretically substantiate and experimentally test the training program for professional communication. Object of research: the process of training future tourism professionals for professional communication. Subject of research: training of professional communication as a pedagogical condition for training future specialists in tourism services. The essence of professional competence of future service specialists is clarified in the work; the use of training in professional training of service specialists is theoretically substantiated; the efficiency of the method of formation of professional communication of future service specialists is determined; developed a training program aimed at the formation of professional communication and methods of its application in educational activities; the training program aimed at the formation of communication skills of a tourist service specialist was experimentally tested. The practical significance of the study is that: developed training for the formation of professional communication of service professionals; the proposed research results can be used by social educators, psychologists and students in their professional activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.subjectсфера обслуговуванняuk
dc.subjectфахівець з туристичного обслуговуванняuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectservice sectoruk
dc.subjecttravel service specialistuk
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців сфери обслуговування до професійного спілкуванняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvyn.pdfМагістерська робота526 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.