Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогомазова, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-30T19:41:53Z-
dc.date.available2022-01-30T19:41:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6374-
dc.descriptionБогомазова О. О. Вплив інформаційного стресу на психічне здоров’я підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. О. Горбань. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 85 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 85 сторінок, 4 таблиць, 10 рисунків, 1 додатка. Перелік посилань включає , 67 джерел. Об'єктом дослідження – психічне здоров’я особистості. Реклама – динамічна сфера людської діяльності, що швидко трансформується. Вже багато років, будучи супутницею людини, вона змінюється разом з нами. Будучи важливою сполучною ланкою між виробником та споживачем, реклама сприяла розвитку суспільства. Вона завжди була одним з важливих важелів, що стимулюють процес виробництва, удосконалення товарів, що випускаються, і в цій якості виступає не тільки як двигун торгівлі, але і як своєрідний двигун прогресу. Наукова новизна дослідження полягає у розкритті психологічних механізмів впливу соціальної реклами, як чинника інформаційного стресу на психічне здоров'я підлітків, сформулювати рекомендації щодо розміщення позитивної соціальної реклами.uk
dc.description.abstractEN : The work is set out on 85 pages, 4 tables, 10 figures, 1 appendix. The list of references includes, 67 sources. The object of research is the mental health of the individual. Advertising is a dynamic sphere of human activity that is rapidly transforming. For many years, as a human companion, it has changed with us. As an important link between producer and consumer, advertising has contributed to the development of society. It has always been one of the important levers that stimulate the process of production, improvement of goods, and in this capacity acts not only as an "engine of trade", but also as a kind of "engine of progress". The scientific novelty of the study is to reveal the psychological mechanisms of influence of social advertising as a factor of information stress on the mental health of adolescents, to formulate recommendations for the placement of positive social advertising.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційний стресuk
dc.subjectпсихічне здоров’яuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectрекламний продуктuk
dc.subjectпозитивний образuk
dc.subjectinformation stressuk
dc.subjectmental healthuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectadolescentsuk
dc.subjectsocietyuk
dc.subjectadvertising productuk
dc.subjectpositive imageuk
dc.titleВплив інформаційного стресу на психічне здоров’я підлітківuk
dc.title.alternativeThe impact of information stress on the mental health of adolescentsuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Богомазова Оксана Олександрівна.pdfМагістерська робота1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.