Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6387
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маркіш-Ковальов, Дмитро Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-30T20:25:56Z | - |
dc.date.available | 2022-01-30T20:25:56Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6387 | - |
dc.description | Маркіш-Ковальов Д. С. Формування гендерної компетентності магістрів – педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 98 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування особливостей формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій. Об’єкт дослідження: процес формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи. Предмет дослідження: особливості формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій.. У роботі розглянуто компетентнісний підхід як основу підготовки магістрів – педагогів вищої школи; проаналізовано сутність гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи; досліджено особливостей навчання сучасних студентів в процесі формування гендерних компетентностей засобами інформаційних технології; розкрито педагогічні аспекти використання інформаційних технологій в процесі формування гендерної компетентності магістрів-педагогів; розроблено методичні рекомендації до використання інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності формування гендерних компетентностей магістрів – педагогів. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що розроблено методичні рекомендації до використання інформаційних технологій як засобу підвищення ефективності формування гендерної компетентності магістрів-педагогів вищої школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 98 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation of the peculiarities of the formation of gender competence of masters-teachers of higher education by means of information technology. Object of research: the process of forming the gender competence of master teachers of higher education. Subject of research: features of formation of gender competence of masters-teachers of higher school by means of information technologies. The competence approach as a basis of preparation of masters - teachers of higher school is considered in the work; the essence of gender competence of masters-teachers of higher school is analyzed; the peculiarities of teaching modern students in the process of forming gender competencies by means of information technology are studied; pedagogical aspects of the use of information technologies in the process of forming the gender competence of master teachers are revealed; methodical recommendations for the use of information technologies as a means of improving the effectiveness of the formation of gender competencies of masters - teachers. The practical significance of the results of the study is that developed guidelines for the use of information technology as a means of improving the effectiveness of the formation of gender competence of master teachers of higher education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | гендерна компетентність | uk |
dc.subject | магістр-педагог | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | засоби | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | gender competence | uk |
dc.subject | master teacher | uk |
dc.subject | institution of higher education | uk |
dc.subject | tools | uk |
dc.subject | information technologies | uk |
dc.title | Формування гендерної компетентності магістрів – педагогів вищої школи засобами інформаційних технологій | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Markish-Kovalov .pdf | Магістерська робота | 805.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.