Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДащенко, Лілія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-01-30T20:28:20Z-
dc.date.available2022-01-30T20:28:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6388-
dc.descriptionДащенко Л. С. Вплив дитячо-батьківських стосунків на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 107 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 107 сторінках, 6 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань включає 66 джерел. Об’єкт дослідження: творчі здібності дітей дошкільного віку. У суспільстві існує високий попит на творчих людей, які мислять нестандартно, виявляють творчу ініціативу, чуйно реагують на проблеми та знаходять оригінальні рішення. Вони мають високий рівень адаптації й соціалізації та в більшій мірі відповідають вимогам сучасного світу, що постійно змінюється та оновлюється. Талант та творчі здібності стають запорукою економічного процвітання й засобом національного престижу.Дослідження проблем психології творчості тісно пов’язане з науково-технічним прогресом, що розпочався в середині ХХ ст. й поставив питання про пошук дітей, здібних до творчої діяльності в різних сферах. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в ньому:- обґрунтовано теоретичні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку;- визначено особливості психодіагностики рівня творчих здібностей дошкільників;- досліджено особливості впливу дитячо-батьківських стосунків на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку;- впроваджено та емпірично перевірено ефективність програми корекції неефективного типу батьківського ставлення до дитини.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 107 pages, 6 tables, 11 figures. The list of links includes 66 sources. Object of research: creative abilities of preschool children. There is a high demand in society for creative people who think outside the box, show creative initiative, are sensitive to problems and find original solutions. They have a high level of adaptation and socialization and are more in line with the requirements of today's world, which is constantly changing and updating. Talent and creativity are the key to economic prosperity and a means of national prestige. The study of the psychology of creativity is closely linked to scientific and technological progress that began in the mid-twentieth century. and raised the question of finding children capable of creative activities in various fields. The scientific novelty of the study is that it: - substantiates the theoretical foundations of the development of creative abilities of preschool children, - identifies features of psychodiagnostics of creative abilities of preschoolers; the effectiveness of the program of correction of ineffective type of parental attitude to the child was empirically tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдитяча творчістьuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectпсихокорекціяuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectchildren's creativityuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectpsychocorrectionuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcreative abilitiesuk
dc.subjectcreative potentialuk
dc.titleВплив дитячо-батьківських стосунків на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeThe influence of child-parent relations on the development of creative abilities of preschool childrenuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дащенко Лілія Сергіївна.pdfМагістерська робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.