Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорова, Лідія Миколаївна-
dc.contributor.authorФедорова, Лидия Николаевна-
dc.contributor.authorFedorova, Lydia-
dc.date.accessioned2018-05-03T06:32:37Z-
dc.date.available2018-05-03T06:32:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФедорова, Л. М. Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі / Л. М. Федорова // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 65 (2016). - C. 212 - 220uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/638-
dc.description.abstractUA : У статті акцентується увага на тому, що в останні роки все більшої уваги набувають альтернативні форми опіки – дитячі будинки сімейного типу, прийомні та опікунські сім'ї. Автором зазначається, що стрімкий розвиток сімейних форм соціального захисту дітей потребує переосмислення поглядів на опікунські сім’ї, дослідження особливостей їх функціонування, а також специфіки соціально-педагогічної роботи з опікунами у закладах освіти. Розглядаються особливості опікунської сім’ї та розкривається специфіка роботи з такими сім’ями. Пропонується ефективна авторська модель соціально- педагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Основною метою впровадження авторської моделі є досягнення високого рівня соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі з дітьми-сиротами та членами опікунських сімей. Впровадження моделі соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі здійснювалося за допомогою програми “Крокуємо разом”, яка складалася із трьох етапів. Кожний із цих етапів характеризувався організаційними змінами та упровадженням нових форм роботи.uk
dc.description.abstractRU : В статье акцентировано внимание на том, что в последние годы все большего внимания приобретают альтернативные формы опеки – детские дома семейного типа, прийомные и опекунские семьи. Автором отмечается, что стремительное развитие семейных форм социальной защиты детей требует переосмысления взглядов на опекунские семьи, исследования особенностей их функционирования, а также специфики социально- педагогической работы с опекунами в учереждениях образования. Рассматриваются особенности опекунской семьи и раскрывается специфіка работы с такими семьями. Предлагаеться эффективная авторская модель социально-педагогической работы с опекунской семьей в общеобразовательной средней школе. Основной целью внедрения авторской модели является достижение высокого уровня соціально-педагогической работы в общеобразовательной средней школе с детьми-сиротами и членами опекунских семей. Внедрение модели соціально-педагогической работы в общеобразовательной средней школе осуществлялось при помощи программы “Шагаем вместе”, которая состоит из трех этапов. Каждый из этапов характеризуется организационными изменениями и внедрением новых форм работы.uk
dc.description.abstractEN : The attention is focused in the article on that in recent years more and more attention gets alternative forms of guardianship – orphanages of family type, foster and guardian families. Author specifies that a fast development of family forms of social protection of children that are needed rethinking of views on foster families, investigating of peculiarities of their functioning and also specifics of social-pedagogical work with guardians in educational institutions. It is considered the peculiarities of foster families and revealed the specifics of working with such families. It is proposed the effective author model of social-pedagogical work with foster families in secondary school. The main aim of introduction of author’s model is achieving of high level of socialpedagogical work in secondary school with children-orphans and members of foster families. The introduction of the model of social-pedagogical work into secondary school is happened with the help of program “Stepping together” that consists of three stages. Each of these stages was characterized by organizational changes and introduction of new forms of work.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectопікаuk
dc.subjectопікунська сім’яuk
dc.subjectсоціально-педагогічна робота з опікунською сім’єюuk
dc.subjectопекаuk
dc.subjectопекунская семьяuk
dc.subjectсоциально-педагогическая работа с опекунской семьейuk
dc.subjectguardianshipuk
dc.subjectfoster familyuk
dc.subjectsocial-pedagogical work with foster familyuk
dc.titleМодель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школіuk
dc.title.alternativeМодель социально-педагогического осмысления работы с опекунской семьей в общеобразовательной средней школеuk
dc.title.alternativeModel of social-pedagogical understanding work with foster family in secondary schooluk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_65_212.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.