Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПознякова, Анастасія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-01-31T12:23:08Z-
dc.date.available2022-01-31T12:23:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6420-
dc.descriptionПознякова А. А. Чинники професійного вигорання вихователів в період реформування дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021.110 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 110 с., 7 таблиць, 10 додатків. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження є: професійне вигорання вихователів. Особливості соціально-економічних та політичних труднощів, які більше двох десятиріч переживає наша держава, суперечності розвитку нашого суспільства гостро вплинули і на систему освіти України. Вихователі закладів дошкільної освіти втомились від існуючої невизначеності та перманентних змін, які щорічно запроваджуються Міністерством освіти, від соціально-психологічної незахищеності та злиденної зарплатні, яка не забезпечує елементарних їхніх потреб. Усі ці негаразди, вкупі з індивідуальними проблемами, суттєвим чином позначаються на фізичному і морально-психологічному стані педагогів. Тому і не дивно, що продовжують погіршуватись його самопочуття і настрій, підвищуються його втомлюваність і дратівливість. Все це призводить до виникнення професійних кризових станів і, як наслідок, до різноманітних психосоматичних захворюван. Наукова новизна: полягає в: розробці та експериментальній апробації програми подолання професійного вигорання вихователів дошкільних навчальних закладів . Запропонований методичний комплекс дає можливість здійснювати психологічну діагностику змістових показників «професійного вигорання».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 110 pages, 7 tables, 10 appendices. The list of links includes 70 sources. The object of research is: professional burnout of educators. Peculiarities of socio-economic and political difficulties that our state has been experiencing for more than two decades, contradictions in the development of our society have sharply affected the education system of Ukraine. Preschool teachers are tired of the existing uncertainty and permanent changes introduced annually by the Ministry of Education, of social and psychological insecurity and poor wages that do not meet their basic needs. All these problems, together with individual problems, significantly affect the physical and moral and psychological state of teachers. Therefore, it is not surprising that his health and mood continue to deteriorate, his fatigue and irritability increase. All this leads to occupational crises and, consequently, to various psychosomatic diseases. Scientific novelty: consists in: development and experimental approbation of the program of overcoming of professional burnout of educators of preschool educational institutions. The offered methodical complex gives the chance to carry out psychological diagnostics of semantic indicators of "professional burnout".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectшляхи подоланняuk
dc.subjectнаслідкиuk
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk
dc.subjectвихователіuk
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk
dc.subjectways of overcominguk
dc.subjectconsequencesuk
dc.subjectprofessional burninguk
dc.subjecteducatorsuk
dc.subjectpreschool education institutionsuk
dc.titleЧинники професійного вигорання вихователів в період реформування дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeFactors of professional burnout of educators in the period of reforming preschool educationuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Позднякова Анастасія Анатоліївна.pdfМагістерська робота1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.