Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаннікова, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2022-01-31T12:57:09Z-
dc.date.available2022-01-31T12:57:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6427-
dc.descriptionСаннікова І. Ю. Психологічні особливості розвитку пам’яті у дітей старшого дошкільного віку під впливом віртуального світу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 76 сторінка, 11 рисунків, 11 таблиць. Перелік посилань включає 61 джерело. Об'єкт: розвиток пам’яті у дітей старшого дошкільного віку. Нові технології у вигляді комп'ютерів, планшетів, смартфонів та інших гаджетів, активно вторгаються в життя наших дітей, починаючи з перших місяців життя. Загостреність різноманітних комп'ютерних програм для маленьких дітей інтенсивно зростає. Тим часом відомо, що ранній і дошкільний вік є найбільш відповідальним періодом розвитку, коли закладаються основні людські здібності: мова, сприйняття предметів, пізнавальна активність, наочно-дійсне мислення, уява, спілкування та ставлення до людей, самосвідомість та ін. Чи відображається використання комп'ютерних технологій на формуванні цих здібностей? Це питання в даний час з небувалою гостротою постає перед психологами, педагогами та батьками. Однак, загальноприйнятих відповідей ці питання немає. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз впливу віртуального віту, а саме, компютерних ігор на розвиток дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is set out on 76 pages, 11 figures, 11 tables. The list of links includes 61 sources. Object: memory development in older preschool children. New technologies in the form of computers, tablets, smartphones and other gadgets are actively invading the lives of our children from the first months of life. The severity of various computer programs for young children is growing rapidly. Meanwhile, it is known that early and preschool age is the most responsible period of development, when the basic human abilities are laid down: language, perception of objects, cognitive activity, visual-real thinking, imagination, communication and attitude to people, self-awareness and others. Does the use of computer technology affect the development of these abilities? This question is now faced with unprecedented urgency by psychologists, educators and parents. However, there are no generally accepted answers to these questions. The scientific novelty of the work is that a comprehensive analysis of the impact of virtual life, namely, computer games on the development of older preschool children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпсихологічні особливості розвиткуuk
dc.subjectпам’ятьuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectвіртуальний світuk
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk
dc.subjectpsychological features of developmentuk
dc.subjectmemoryuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectsenior preschool ageuk
dc.subjectvirtual worlduk
dc.subjectcomputer gamesuk
dc.titleПсихологічні особливості розвитку пам’яті у дітей старшого дошкільного віку під впливом віртуального світуuk
dc.title.alternativePsychological features of memory development in older preschool children under the influence of the virtual worlduk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саннікова Ірина Юріївна.pdfМагістерська робота1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.