Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакедонська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorМакедонская, Светлана Ивановна-
dc.contributor.authorMakedonskaia, Svetlana-
dc.date.accessioned2018-05-30T06:15:01Z-
dc.date.available2018-05-30T06:15:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакедонська, С. І. Формування філософської культури вчителя як процес / С. І. Македонська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 64 (2016). - C. 191 - 205uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/687-
dc.description.abstractUA : В статті розкривається формування філософської культури вчителя як процес, що включає аналіз сил, джерел, протиріч, подолання яких впливає на риси певного способу життєдіяльності, націленого на формування духовних орієнтирів особистості і суспільства. В статті розкрито компоненти філософської культури вчителя, які є сукупністю різноманітних складників – даних, символів, сигналів, знаків, фактів, інформації, які в сукупності представляють знання, яке або вступає в конфлікт з суспільством і особистістю, або сприяє подоланню суперечностей, на основі яких відбувається гуманізація суспільства. Виявлено внутрішні і зовнішні протиріччя філософської культури вчителя, вирішення, яких розгортається в контексті трансформації знань в дійсність, і націлено на досягнення цілісності об’єкта (особистості, суспільства, групи). Зроблено висновок, що рушійні сили розвитку філософської культури вчителя, а саме – духовно-культурне відродження і єдність нації, економічний розвиток і стабільність країни, інформатизація і передові технології, які входять в дискурс сучасної філософської культури, впливають на вирішення протиріч і формування філософської культури як процесу.uk
dc.description.abstractRU : В статье расрывается формирование философской культуры учителя как процесс, что включает анализ сил, источников, противоречий, преодоление которых влияет на черты определенного способа жизнедеятельности, нацеленного на формирование духовных ориентиров личности и общества. В статье раскрыты компоненты философской культуры учителя, которые есть совокупностью разнообразных составляющих, – данных, символов, сигналов, знаков, фактов, информации, которые в совокупности представляют знание, которое либо вступает в конфликт с обществом и личностью, либо способствуют проеодолекнию противоречий, на основе которых происходит гуманизация общества. Выявлены внутренние и внешние противоречия философской культуры учителя, разрешение которых разворачивается в контексте трансформации знаний в действительность, и нацелено на достижение целостности объекта (личности, общества, группы). Сделан взвод, что движущие силы развития философской кульутры учителя, а именно – духовно-культурное возрождение и единство нации, экономическое развитие и стабильность государства, информатизация и передовые технологии, которые входять в дискурс современной философской культуры, влияют на разрешение противоречий и формирование философской культуры как процесса.uk
dc.description.abstractEN : In article formation of philosophical culture of the teacher as process that includes the analysis of forces, sources, contradictions which overcoming influences lines of the certain way of activity aimed at formation of spiritual ancestors of the personality and society reveals. In article components of philosophical culture of the teacher which are set of various components, – data, symbols, signals, signs, the facts, information which in total represent knowledge which or enters the conflict to society and the personality are opened, or promote overcoming of contradictions on the basis of which there is a humanization of society. Internal and external contradictions of philosophical culture of the teacher which permission is developed in the context of transformation of knowledge in reality are revealed, and is aimed at achievement of integrity of object (the personality, society, group). The platoon is made that driving forces of development of philosophical culture of the teacher, namely – spiritual and cultural revival and unity of the nation, economic development and stability of the state, informatization and advanced technologies which enter a discourse of modern philosophical culture, influence resolution of conflicts and formation of philosophical culture as process.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectфілософська культура вчителяuk
dc.subjectфілософська культура як процесuk
dc.subjectскладові філософської культуриuk
dc.subjectпротиріччя філософської культуриuk
dc.subjectджерела філософської культуриuk
dc.subjectрушійні сили філософської культури вчителяuk
dc.subjectфилософкая культура учителяuk
dc.subjectфилософская культура как процессuk
dc.subjectсоставляющие философской культурыuk
dc.subjectпротиворечия философчкой культурыuk
dc.subjectисточники философской культурыuk
dc.subjectдвижущие силы философской культуры учителяuk
dc.subjectphilosophical culture of the teacheruk
dc.subjectphilosophical culture as processuk
dc.subjectcomponents of philosophical cultureuk
dc.subjectcontradiction of philosophical cultureuk
dc.subjectsources of philosophical cultureuk
dc.subjectdriving forces of philosophical culture of the teacheruk
dc.titleФормування філософської культури вчителя як процесuk
dc.title.alternativeФормирование философской культуры учителя как процессuk
dc.title.alternativeFormation of philosophical culture of the teacher as processuk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Гуманітарний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_64_191.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.