Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАстахова, І. Е.-
dc.contributor.authorАстахова, И. Э.-
dc.contributor.authorAstakhova, I.-
dc.date.accessioned2018-10-05T06:22:17Z-
dc.date.available2018-10-05T06:22:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Особливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. / І. Е. Астахова //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 1 (13). - C. 65 - 68uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/852-
dc.description.abstractUA : У статті досліджено чинники забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Виявлено їх значущість для успішного функціонування національних підприємств на міжнародному ринку. Проаналізовано класифікацію факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства. Представлено структуру конкурентного середовища підприємства. Виявлено взаємозв’язок основних складників міжнародної конкурентоспроможності, конкурентних переваг і конкурентного статусу підприємства.uk
dc.description.abstractRU : В статье исследованы факторы обеспечения международной конкурентоспособности предприятия. Выявлена их значимость для успешного функционирования национальных предприятий на международном рынке. Проанализирована классификация факторов влияния на конкурентоспособность предприятия. Представлена структура конкурентной среды предприятия. Выявлена взаимосвязь основных составляющих международной конкурентоспособности, конкурентных преимуществ и конкурентного статуса предприятия.uk
dc.description.abstractEN : In the article the factors of ensuring the international competitiveness of the enterprise were investigated, their significance for the successful functioning of national enterprises in the international market was revealed. The classification of factors of influence on enterprise competitiveness was analyzed. The structure of the company's competitive environment was presented. The interrelation of the main components of international competitiveness, competitive advantages and competitive status of the enterprise was revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.subjectфактори конкуренціїuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectконкурентний статусuk
dc.subjectмеждународная конкурентоспособностьuk
dc.subjectмеждународный рынокuk
dc.subjectфакторы конкуренцииuk
dc.subjectконкурентная средаuk
dc.subjectконкурентный статусuk
dc.subjectinternational competitivenessuk
dc.subjectinternational marketuk
dc.subjectcompetitive factorsuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectcompetitive statusuk
dc.titleОсобливості маркетингових факторів забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємства.uk
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговых факторов обеспечения международной конкурентоспособности предприятия.uk
dc.title.alternativeFeatures of marketing factors of ensuring the international competitiveness of the enterprise.uk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf320.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.