Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатуша, Дар’я Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-19T11:14:43Z-
dc.date.available2022-12-19T11:14:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8991-
dc.descriptionІгнатуша Д. В. Особливості початкової освіти Канади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 65 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об’єкт дослідження: становлення та розвиток початкової освіти Канади. Предмет дослідження: особливості початкової освіти Канади в умовах реформ в освіті. Мета дослідження: з’ясувати особливості початкової освіти Канади. У кваліфікаційній роботі обґрунтовано тенденції розвитку початкової освіти в руслі політико-нормативних, соціально-економічних, соціально-культурних зв’язків в освітньому середовищі Канади; уточнено: поняттєво-категоріальний апарат дослідження наукової проблеми (курікулум, тенденції, розвиток, навчальна програма, початкова освіта, ключові компетентності); визначено вплив концепції ключових компетентностей на переробку навчальних програм початкової освіти.uk
dc.description.abstractEN: The work is presented on 65 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The object of research: formation and development of primary education in Canada. The subject of the study: peculiarities of primary education in Canada in the conditions of reforms in education. The purpose of the study: to find out the features of primary education in Canada. The qualifying work substantiates the development trends of primary education in the direction of political-normative, socio-economic, socio-cultural relations in the educational environment of Canada; clarified: the conceptual and categorical apparatus of scientific problem research (curriculum, trends, development, curriculum, primary education, key competencies); the impact of the concept of key competencies on the revision of primary education curricula is determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectКанадаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectтипова програмаuk
dc.subjectСanadauk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.subjecttypical curriculumuk
dc.titleОсобливості початкової освіти Канадиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ignatusha.pdf661.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.