Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, М. П.-
dc.contributor.authorДенисенко, Н. П.-
dc.contributor.authorDenysenko, M. P.-
dc.contributor.authorБреус, С. В.-
dc.contributor.authorBreus, S. V.-
dc.date.accessioned2018-11-06T12:04:49Z-
dc.date.available2018-11-06T12:04:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДенисенко М. П. Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. / М. П. Денисенко, С. В.Бреус //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 28 - 32uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/945-
dc.description.abstractUA : У статті здійснено огляд науково-методичних підходів до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Окреслено обмеження їх використання під час оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Зазначено, що підхід до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти має сприяти ліквідації розриву між освітою, наукою та виробництвом та забезпеченню потреб ринку праці, вимог економіки та роботодавців.uk
dc.description.abstractRU : В статье сделан обзор научно-методических подходов к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Определены ограничения их использования при оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Отмечено, что подход к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования должен способствовать ликвидации разрыва между образованием, наукой и производством и обеспечению потребностей рынка труда, требований экономики и работодателей.uk
dc.description.abstractEN : The article is devoted to overview of scientific and methodological approaches to the assessment of economic security, in particular higher education institutions. The limitation of their use in in assessing the economic security of higher education institutions is outlined. It is noted that the approach to assessing the economic security of higher education institutions should help bridge the gap between education, science and production and meet the needs of the labor market, the demands of the economy and employersuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectекономічна безпекаuk
dc.subjectекономічна безпека ЗВОuk
dc.subjectнауково-методичні підходиuk
dc.subjectучреждения высшего образованияuk
dc.subjectэкономическая безопасностьuk
dc.subjectэкономическая безопасность учреждений высшего образованияuk
dc.subjectнаучно-методические подходыuk
dc.subjectinstitutions of higher educationuk
dc.subjecteconomic securityuk
dc.subjecteconomic security of higher education institutionsuk
dc.subjectscientific and methodological approachesuk
dc.titleНауково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти.uk
dc.title.alternativeНаучно-методические подходы: целесообразность их использования для оценивания экономической безопасности учреждений высшего образования.uk
dc.title.alternativeScientific and methodological approaches: the feasibility of their use for assessing the economic security of higher education institutions.uk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf239.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.