Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБошота, Н. В.-
dc.contributor.authorBoshota, N. V.-
dc.date.accessioned2018-11-07T11:18:22Z-
dc.date.available2018-11-07T11:18:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБошота Н. В. Особливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку. / Н. В. Бошота //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 70 - 74uk
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/952-
dc.description.abstractUA : У статті досліджено систему управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства. Виявлено, що досягнення конкурентоздатності вітчизняних туристичних послуг є необхідною умовою їх реалізації на міжнародному туристичному ринку. Обґрунтовано, що формування конкурентоздатності вітчизняних туристичних підприємств на світовому ринку передбачає збалансування всіх аспектів діяльності з конкурентними та стратегічними напрямами розвитку підприємства.uk
dc.description.abstractRU : В статье исследована система управления конкурентоспособностью туристического предприятия. Выявлено, что достижение конкурентоспособности отечественных туристических услуг является необходимым условием их реализации на международном туристическом рынке. Обосновано, что формирование конкурентоспособности отечественных туристических предприятий на мировом рынке предполагает сбалансирование всех аспектов деятельности с конкурентными и стратегическими направлениями развития предприятия.uk
dc.description.abstractEN : In the article the system of management of competitiveness of tourism enterprise is investigated. It is revealed that the achievement of the competitiveness of the domestic tourism product is a prerequisite for its implementation on the international tourist market. It is substantiated that the formation of the competitiveness of domestic tourism enterprises in the international market implies balancing of all aspects of activity with competitive and strategic directions of enterprise development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмеханізм формування конкурентоспроможностіuk
dc.subjectтуристичні підприємстваuk
dc.subjectтуристичні послугиuk
dc.subjectміжнародний ринок туристичних послугuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectмеханизм формирования конкурентоспособностиuk
dc.subjectтуристические предприятияuk
dc.subjectтуристические услугиuk
dc.subjectмеждународный рынок туристических услугuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectmechanism of formation of competitivenessuk
dc.subjecttourist enterprisesuk
dc.subjecttourist servicesuk
dc.subjectinternational market of tourist servicesuk
dc.titleОсобливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку.uk
dc.title.alternativeОсобенности формирования конкурентоспособности отечественных туристиче- ских предприятий на международном рынке.uk
dc.title.alternativeThe features of formation of competitiveness of domestic tourism enterprises on the international market.uk
dc.typeСтаттяuk
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf239.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.