Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9655
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григоревський, Олексій Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-27T21:16:33Z | - |
dc.date.available | 2022-12-27T21:16:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9655 | - |
dc.description | Григоревський О. Г. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 81 с. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 67 sources. The presented paper is dedicated to the formation of socio-cultural competence of future English teachers in the process of professional training. Subject of research can be defined as pedagogical conditions and structural functional model of formation of socio-cultural competence of future foreign (English) language teachers. The main aim is to develop, scientifically substantiate and experimentally verify pedagogical conditions of the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers in the system of higher education. It determined the accomplishment of such objectives as: to clarify the concept and structure of the sociocultural competence of the future foreign language teacher; to develop a structural and functional model of the formation of their socio-cultural competence; to carry out an experimental verification of the effectiveness of the methodology for implementing pedagogical conditions for the formation of sociocultural competence. Pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers are defined as: the use of integrated tasks of a socio cultural orientation with variable content during the study of a foreign language; improving the content of the discipline by introducing topics about national and cultural features and the specificity of the national communicative behavior of speakers of a foreign language; integrated use of traditional and innovative teaching methods. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження – підготовка майбутніх учителів іноземної мови в виші. Предмет дослідження – педагогічні умови та структурно функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної (англійської) мови. Мета дослідження полягає в розробленні, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов і структурно-функціональної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в системі вищої освіти. Теоретико-методологічні засади становлять положення теорії педагогічної діяльності (В. Бондар, Р. Гуревич, Н. Кузьміна); історії та теорії соціокультурної підготовки вчителя (О. Акімова, Л. Вовк, Н. Дем‘яненко, С. Сисоєва та ін.); теорії взаємодії культур (В. Біблер, А. Тойнбі, О. Шпенглер та ін.); законодавчі документи з проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти та значення державної та іноземних мов у цьому процесі. Отримані результати. Застосування у процесі дослідно експериментальної роботи під час вивчення іноземної мови інтегрованих завдань соціокультурного спрямування з варіативним змістом; вивчення національно-культурних особливостей та специфіки національної комунікативної поведінки носіїв іноземної мови; забезпечення ціннісної орієнтації студентів на соціокультурну діяльність у процесі комплексного використання традиційних та інноваційних методів навчання сприяло формуванню у майбутніх учителів іноземної мови соціолінгвістичної компетенції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | майбутні вчителі іноземної мови | uk |
dc.subject | соціокультурна компетентність | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності | uk |
dc.subject | future foreign language teachers | uk |
dc.subject | socio-cultural | uk |
dc.subject | components | uk |
dc.subject | criteria | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | structural and functional model of formation of sociocultural competence of future foreign language teacher | uk |
dc.title | Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Grygorevskiy.pdf | Магістерська робота | 2.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.