Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9713
Title: | Методика використання креолізованих текстів для формування іншомовної компетенції у письмі |
Authors: | Чернобай, Валерія Русланівна |
Keywords: | вправа іншомовна письмова компетенція комікс креолізований текст навичка середня школа старша ланка exercise foreign language competence in writing comics book creolized text skill secondary school senior level |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | EN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 55 sources.
The presented paper is dedicated to the formation of written communication
skills in English lessons in senior high school classes.
Subject of research can be defined as the peculiarities of using authentic
creolized texts as a means of forming written communication skills.
The main aim is to develop and experimentally test the effectiveness of a
system of exercises for the formation of written speech skills based on creolized
texts (comics) in senior high school classes.
It determined the accomplishment of such objectives as:
1) clarify the concepts of "creolized text" and "comics";
2) to consider the didactic potential of the creolized text in teaching
English;
3) to understand the problems of perception and understanding of
creolized texts;
4) prove the effectiveness of using the developed exercises using creolized
texts as a means of teaching foreign language written speech.
The use of comics in the educational field has its advantages, including:
facilitating the educational process, its accessibility, encouraging students to actively
participate in class work and, as a result, increasing motivation in the classroom and
improving academic performance; development of imagination, ensuring high quality long-term memorization of what has been learned, transfer of universal
values, deepening of interest in the subject and development of writing skills. Pupils
not only enjoy working with the creolized text, perform tasks according to its
content, but also use dialogic communication based on images (illustrations) to
create a speech situation close to the authentic one. UA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 55 джерел. Об'єкт дослідження – формування навичок писемного мовлення на уроках англійської мови в старших класах середньої школи. Предмет дослідження – особливості використання автентичних креолізованих текстів як засобу формування навичок писемного мовлення. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити ефективність системи вправ з формування навичок письмового мовлення на основі креолізованих текстів (коміксів) в старших класах середньої школи. Теоретико-методологічні засади становлять роботи з теорії комунікації (А. Грицева, Н. Драган-Іванець, Н. Лютянська), основ педагогічної діяльності (В. Бондар, Р. Гуревич, Н. Кузьміна); із застосування коміксів в навчальному процесі (С. Макклауд, В. Колосова, Д. Олишанський, Л. Остапенко, О. Соловйова), законодавчі документи з проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти та значення державної та іноземних мов у цьому процесі. Отримані результати. Використання коміксів в освітній галузі має свої переваги, серед яких: полегшення навчального процесу, його доступність, заохочення учнів до активної участі в класній роботі і, як наслідок, посилення мотивації в класі та покращення академічної успішності; розвиток уяви, забезпечення якісного довготривалого запам’ятовування вивченого, передача загальнолюдських цінностей, поглиблення інтересу до предмету і розвиток навичок письма. Учні не лише із задоволенням працюють із креолізованим текстом, виконують завдання за його змістом, але й далі за допомогою діалогічного спілкування на основі зображень (ілюстрацій) створюють мовленнєву ситуацію, близьку до автентичної. |
Description: | Чернобай В. Р. Методика використання креолізованих текстів для формування іншомовної компетенції у письмі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9713 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chernobay.pdf | Магістерська робота | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.