Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКохан, Юлія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-01-02T18:31:42Z-
dc.date.available2023-01-02T18:31:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9948-
dc.descriptionКохан Ю. І. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 27 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості адаптації дітей з ООП до умов закладу дошкільної освіти та вивчити (або окреслити) ефективні засоби для їх адаптації до ЗДО. Об’єкт дослідження: процес адаптації дітей з ООП в умовах ЗДО. Предмет дослідження: ігрові технології як засіб соціальної адаптації дітей в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасного закладу дошкільної освіти; розроблено критерії та показники, для виявлення рівнів адаптації дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 53 pages of printed text. The list of references includes 27 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the peculiarities of adaptation of children with SEN to the conditions of a preschool education institution and to study (or outline) effective means for their adaptation to SEN. The object of the study: the process of adaptation of children with special needs in the conditions of special education. The subject of the study: game technologies as a means of social adaptation of children in the conditions of a preschool education institution. In the qualification work, the essence of the key concepts of the research was analyzed; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of a modern preschool education institution is clarified; criteria and indicators were developed to identify the levels of adaptation of preschool children with special educational needs.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectособливі освітні потребиuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectinclusionuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectspecial educational needsuk
dc.subjectgame technologiesuk
dc.titleАдаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kokhan.pdfМагістерська робота946.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.