Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобровська, Христина Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-01-04T10:23:08Z-
dc.date.available2023-01-04T10:23:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9961-
dc.descriptionБобровська Х. В. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 99 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити застосування мнемотехніки як ефективного засобу розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехніки. У кваліфікаційній роботі досліджено наукові праці з питань розвитку мовлення дітей дошкільного віку, проаналізовано сучасні інноваційні технології та передовий досвід з проблеми розвитку мовлення дітей дошкільного віку, з’ясовано педагогічні умови впровадження та основні засоби мнемотехніки, що використовуються для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено та експериментально перевірено застосування засобів мнемотехніки для розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 63 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally verify the use of mnemonics as an effective means of speech development of older preschool children. Object of research: speech development of older preschool children. The subject of the study: the development of speech of older preschool children by means of mnemonics. In the qualification work, scientific works on the development of speech of preschool children were analyzed, modern innovative technologies and best practices on the problem of speech development of preschool children were analyzed, the pedagogical conditions of implementation and the main means of mnemonics used for the development of speech of older preschool children were clarified. the use of mnemonic tools for the development of speech of older preschool children was determined and experimentally verified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмнемотехнікаuk
dc.subjectрозвиток мовлення дітейuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectmnemonicsuk
dc.subjectspeech development of childrenuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectchildren of preschool ageuk
dc.titleРозвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами мнемотехнікиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobrovska.pdfМагістерська робота2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.