Перегляд по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Брикова, Ганна Олександрівна (2019)
    UA : Дипломна робота «PR-засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єкт дослідження – PR-засоби ...
  • Бурило, Наталія Андріївна (2019)
    UA : Магістерська робота «PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об'єктом дослідження є PR-засоби ...
  • Суханов, Максим Ігорович (2022)
    UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – ...
  • Клінкова, Тетяна Олегівна (2023)
    UA : Магістерська робота «PR-комунікації у сфері охоронної діяльності» – основний текст – 60 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом є PR-комунікація як складова комунікаційної ...
  • Домрачева, Римма Дмитрівна (2022)
    UA : Дипломна (магістерська) робота «PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України» – основний текст – 68 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження є ...
  • Маркітан, Дмитро Андрійович (2023)
    UA : Дослідження даної теми дозволить збільшити розуміння ефективної PR-підтримки освітнього закладу в епоху діджиталізації та допоможе визначити оптимальний спосіб використання сучасних технологій та інструментів комунікації ...
  • Космаков, Євген Вікторович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: 75 с., 11 рис., 10 табл., 89 джерел. Об’єкт дослідження: PR-технології формування позитивного іміджу організації на ринку освітніх послуг. Предмет дослідження: механізм формування і ...
  • Bilohur, Vlada; Білогур, Влада Євгеніївна; Билогур, Влада Евгеньевна (ЗДІА, 2016)
    EN : The article analyzes the cultural foundations of personality in the sport, which tempers the person both physically and spiritually; justified that in the context of philosophical and anthropological analysis of ...
  • Сєрищева, Антоніна Сергіївна (2021)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра «Product placement як інструмент рекламних комунікацій» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 76 сторінок. ...
  • Кирієнко, Ксенія Володимирівна (2020)
    UA : Public-space є основою для нормального функціонування життя міста та виконує дуже важливі функції соціалізації, комунікації, формує норми поведінки та почуття толерантності, здатне створювати настрій, умови для ...
  • Крикунова, Ганна Дмитрівна (2021)
    UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту, містить 38 рисунків, 20 таблиць, 14 джерел. Об’єкт дослідження: діяльність магазину одягу. Мета дослідження: розробка та реалізація мобільного додатку для магазину ...
  • Світлична, Катерина Миколаївна (2020)
    UA : В роботі 70 сторінок, 5 таблиць, 17 рисунків, було використано 71 літературне джерело, із них 40 іноземною мовою. Об’єкт дослідження – S-заміщені цистеаміну. Предметом дослідження є квантово-хімічні розрахунки, ...
  • Гуменна, Надія Анатоліївна (2020)
    UA : В роботі 54 сторінки, 5 таблиць, 29 рисунків, було використано 51 джерело, з них 28 на іноземній мові. Об’єкт дослідження ̶ S-заміщені 2-аміноетантіолу. Предмет дослідження – теоретичні та експериментальні ЯМР ...
  • Запольських, Артур Юрійович (2020)
    UA : Кваліфікаційна робота магістра: 107 с., 14 рис., 14 табл., 82 джерела. Предмет дослідження: 5ЕО (просування сайту) в системі бізнес адміністрування підприємств. Об'єкт дослідження: АТ КБ «ПриватБанк». Мета роботи ...
  • Рижова, Ірина Станіславівна; Рижова, Ирина Станиславовна; Ryzhova, Iryna (ЗДІА, 2017)
    UA : Досліджувана проблема є особливо актуальною. У статті розглядається поняття “Smartтехнології” в сучасному дизайні, досліджено вплив інформаційно-комунікаційних технологій на сучасне суспільство. Стрімкий розвиток, ...
  • Федюн, А. (Каунас : Литовський ун-т спорту, 2017)
    RU : Актуальность данной темы обусловлена тем, что современное общество очень быстро развивается и требует определенных изменений, которые должны положительно отразиться на человечестве, так как мы живем в новом «информационном ...
  • Макаренко, Марина Вікторівна (2019)
    UA : Магістерська робота «SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії» – основний текст – 69 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна стратегія розвитку ...
  • Опанасенко, Аліна Дмитрівна (2023)
    EN : Social Media Marketing is a very rele vant and important tool for business promotion. Instagram is one of the most popular social networks, with more than a billion monthly active users, and it continues to grow ...
  • Horbova, Iryna; Горбова, Ірина Олексіївна; Горбовая, Ирина Алексеевна (ЗДІА, 2015)
    EN : The article deals with the social activity of Ukrainian intelligentsia under modern transformation conditions. The modern Ukrainian society on the one hand characterized with informative saturation, the priority of ...
  • Punchenko, Oleh Petrovych; Пунченко, Олег Петрович; Пунченко, Олег Петрович; Voronkova, Valentyna; Воронкова, Валентина Григорівна; Воронкова, Валентина Григориевна; Andriukaitiene, Regina; Андрюкайтене, Регіна; Андрюкайтене, Регина (ЗДІА, 2019-02-20)
    EN: The relevance of the research topic is that various approaches are analyzed on the essence of globalization, which is represented as an objective, qualitatively new process of internationalization and integration of ...