Інституційний репозитарій ЗНУ

Впровадження кейс-технології в навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилішин, Євген Євгенович
dc.date.accessioned 2023-01-05T08:41:20Z
dc.date.available 2023-01-05T08:41:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10076
dc.description Гаврилішин Є. Є. Впровадження кейс-технології в навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : У роботі 50 сторінок, 3 таблиці, 4 рисунки, було використано 41 літературне джерело, із них 13 іноземною мовою. Об’єктом дослідже ння є за стосува ння методичних прийомів кейс-технології на  уроках хімії з тем «Хімічні реакції» й «Неорганічні речовини та їх властивості» в 11 класі,  їх вплив на  рівень тривожності учнів та їхню успішність. Предметом дослідження є аналіз ефективності методу ситуативних завдань. Методами дослідження є: спостереження за освітнім процесом; анкетування; тестування; аналіз результатів поточного контролю. Метою кваліфікаційної роботи є: аналіз теоретичних можливостей при впровадженні кейс технології в освітній процес, дослідження формування ключових і хімічних компетентностей, розробка методики ситуаційних завдань при вивчені хімії, проведення експериментальної перевірки запропонованої методики. Теоретично та експериментально визначено: позитивний вплив на поточну успішність учнів старшої школи при використанні методики ситуативних завдань на уроках хімії. uk
dc.description.abstract EN : In the work 50 pages, 3 tables, 4 drawings, 41 literary sources were used, 13 of them in a foreign language. The object of the research is the application of methodical techniques of case technology in chemistry lessons on the topics "Chemical reactions" and "Inorganic substances and their properties" in the 11th grade, their impact on the level of students' anxiety and their success. The subject of the study is the analysis of the effectiveness of the method of situational tasks. Research methods are: observation of the educational process; survey; testing; analysis of the results of current control. The purpose of the qualification work is: analysis of theoretical possibilities when implementing case technology in the educational process, research on the formation of key and chemical competences, development of the methodology of situational tasks in the study of chemistry, conducting experimental verification of the proposed methodology. Theoretically and experimentally determined: the positive effect on the current performance of high school students when using the method of situational tasks in chemistry lessons. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject кейс-технологія uk
dc.subject метод ситуативних завдань uk
dc.subject методичні прийоми uk
dc.subject рівень тривожності uk
dc.subject тестування uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject case technology uk
dc.subject situation problem method uk
dc.subject methodological techniques uk
dc.subject level of anxiety uk
dc.subject testing uk
dc.subject competence uk
dc.title Впровадження кейс-технології в навчання хімії в закладах загальної середньої та вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу