UA : У статті визначено необхідність формування сукупності наукових і практичних положень, які забезпечували би прийняття ефективних управлінських рішень, ураховуючи сучасну мережу цінностей.
Для цього досліджено еволюцію становлення та розвитку ціннісно-орієнтованого управління підприємством та його особливості з позиції сьогодення, обґрунтовано ключові етапи і базові принципи менеджменту за пріоритетом системи цінностей.
Встановлено, що ефективність ціннісно-орієнтованого управління значною мірою визначається політикою менеджменту, що спрямована на популяризацію цінностей, нівелювання протиріч між особистісними та груповими цінностями, мотивацію носіїв цінностей, а також стимулювання поведінки, яка
забезпечує втілення цінностей компанії.
RU :В статье определена необходимость формирования совокупности научных и практических положений, обеспечивающих принятие эффективных управленческих решений, учитывая современную цепочку ценностей. С этой целью исследованы эволюция становления и развития
ценностно-ориентированного управления предприятием и его особенности с позиции сегодняшнего дня, обоснованы ключевые этапы и основные принципы менеджмента по приоритету системы
ценностей.
Установлено, что эффективность ценностно-ориентированного управления в значительной степени определяется политикой менеджмента, направленной на популяризацию ценностей, нивелирование
противоречий между личностными и групповыми ценностями, мотивацию носителей ценностей, а также стимулирование поведения, которое обеспечивает реализацию ценностей компании.
EN : The article determines
the necessity of forming a set of scientific and practical provisions that would ensure the adoption of effective
managerial decisions, taking into account the modern network of values. For this purpose, the evolution of
the formation and development of value-based enterprise management and its features from today’s point of
view is investigated, the key stages and basic principles of management according to the priority of the system
of values are substantiated.
It has been defined that the effectiveness of value-oriented management is largely determined by the management
policy aimed at promoting values, leveling the contradictions between personal and group values, motivating
the carriers of values, as well as stimulating behavior that ensures the implementation of the company's values