Інституційний репозитарій ЗНУ

Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пушкарьов, М. О.
dc.contributor.author Пушкарев, Н. А.
dc.contributor.author Pushkarov, M. O.
dc.contributor.author Чабанова, Є. І.
dc.contributor.author Чабанова, Е. И.
dc.contributor.author Chabanova, E. I.
dc.contributor.author Лободзинська, Т. П.
dc.date.accessioned 2018-11-28T08:35:16Z
dc.date.available 2018-11-28T08:35:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пушкарьов, М. О. Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні. / М. О. Пушкарьов, Є. І.Чабанова, Т. П. Лободзинська //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 108 - 111 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1010
dc.description.abstract UA : У статті висвітлено поняття брендингу як сучасного інструменту ефективного маркетингу та методу впливу на лояльність споживачів. Проаналізований його стан в Україні, визначені найбільш успішні бренди та розглянуті варіанти формування свого бренда. Виявлені проблеми та шляхи їх подолання запропоновані як висновки та матеріал до подальшого дослідження. uk
dc.description.abstract RU : В статье освещено понятие брендинга как современного инструмента эффективного маркетинга и метода воздействия на лояльность потребителей. Проанализировано его состояние в Украине, определены наиболее успешные бренды и рассмотрены варианты формирования своего бренда. Выявленные проблемы и пути их преодоления предложены как выводы и материал для дальнейшего исследования. uk
dc.description.abstract EN : The article describes the concept of branding as a modern tool of effective marketing and a methodology of influence on consumer loyalty. Branding status in Ukraine has been analyzed, the most successful brands and the variants of forming of his brand have been considered. Identified problems and ways to overcome them are proposed as conclusions and material for further research. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject бренд uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject інструмент uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject перспективи uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject инструмент uk
dc.subject развитие uk
dc.subject анализ uk
dc.subject перспективы uk
dc.subject эффективность uk
dc.subject brand uk
dc.subject branding uk
dc.subject marketing uk
dc.subject tool uk
dc.subject development uk
dc.subject analysis uk
dc.subject outlook uk
dc.title Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні. uk
dc.title.alternative Брендинг: состояние и перспективы развития в Украине. uk
dc.title.alternative Branding: the state and development outlook in Ukraine uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу